meerdere sollicitatiegesprekken

Discussie in 'De lounge' gestart door heidiane, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Ik heb meerdere sollicitatiegesprekken. Ik moet wel werk hebben, maar als ik bij de één het afzeg, moet ik maar af wachten of ik bij die ander die ik liever wil, aangenomen wordt. Ben bang bij allebei aangenomen te worden en al iets aangenomen heb voor ik hoor dat ik bij mijn 'voorkeurbaan' ook te mogen komen. Maar ook dat ik bij de één toch zeg "liever niet" en dan bij de ander ook niet aangenomen te worden.

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    gewoon naar beiden gaan, de baan die je aangeboden krijgt aannemen...
    als je "droombaan" binnen 2 maand je een contract aanbied kun je die nog aannemen... (tenzij je proeftijd 1 maand is natuurlijk ;)) je hebt die proeftijd niet voor niets! dat is niet alleen voor hun, dat ze van jou af kunnen zien, maar net zo goed voor jou om van hun af te kunnen zien!
    succes!

3. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Je mag altijd zeggen dat je even bedenktijd wil hebben, als ze je aannemen. Dat is geen reden om je meteen al aan de kant te schuiven! Heb het ook wel eens gedaan, en inderdaad gezegd dat ik het even goed tot me moest laten doordringen, dus een beetje posotief gebracht en natuurlijk niet gezegd dat ik in afwachting was van een andere baan haha!

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Gewoon beide gesprekken doen en zien waar je wordt uitgekozen. Ik heb in dezelfde situatie gezeten en ik kon uiteindelijk zelfs kiezen, omdat ik twee aanbiedingen kreeg. Dat is uiteraard echt een luxe positie.... maar je kunt altijd nog zeggen dat je het uiteindelijk niet gaat doen.

Succes met je gesprekken!

5. Locusta

Locusta Niet meer actief

Altijd gaan! Je weet nooit wat er van komt :) En inderdaad; gewoon wat bedenktijd vragen. Alles even laten bezinken kan geen kwaad ;)

Deel Deze Pagina