Zo dan zitten we hier een stukje duurder hier betalen we 1280 euro voor a b en c. Dit mag dan wel in 6 termijnen per automatische incasso
Hier zitten ze er nog niet op maar is 55 euro in de maand voor 1x 45 min les per week en dan abc binnen 18 maanden
Hier hetzelfde! Duuuur, maar het is idd wel eeg noodzakelijk! Wij betalen 46,- p.m voor 1 uur per week!
Volgens mij valt dat wel mee toch? Als ik naar onze situatie kijk, 45 minuten les (1xpw) 45 euro per maand. Ze zeggen dat het gemiddeld 1.5 jaar duurt voordat een kind diploma A behaalt, dat is bij ons 810 en dan volgt daarna B en C nog.
Ik heb net mijn dochter opgegeven vanaf september 2015 (ze is dan 4,5) en betaal dan 62,50 per maand, drie kwartier per week. Vind het bij jullie dus nog wel meevallen. Wel een zwemschool met zeer goede naam, groepjes van max 8 kinderen met 2 instructeurs. In andere zwembaden in de buurt is het ongeveer 50-55 euro per maand maar daar zijn groepen van soms wel 16 kids met 1 gediplomeerde instructeur en verder vrijwilligers.
Wat een prijzen! Waar wij straks gaan kost het 580,00 voor A,B,C met diploma garantie en je kan zelf de lesdagen kiezen. Kun je de ene week een dag niet, kun je de week er na een dag extra gaan. Dochter van vriendin zwemt er al en die is supertevreden (inmiddels in bezit van A en B diploma). Ik moet er straks een eindje voor rijden, maar dat heb ik er voor over.
Nou, dan valt het idd bij mij nog wel mee ( en ik vind het al duur ) bij ons ook goede naam (laco zwem abc---> is wel een bekende!) maar max. 12 kinderen per groep, goede instructeurs ( wel 1 op 12 kinderen dan, maar er zitten 2 kinderen----> waaronder mijn zoontje...die wat langzamer zijn en wat meer aandacht nodig hebben, en dan zijn er dus 2 instructeurs)
Hier 70 euro per 3 maanden, half uur les per week. Diploma groepen zijn 90 euro per 3 maanden en ze zitten daar in principe ook maar 3 maanden per diploma in. Eva heeft 1,5 jaar gewoon gelest en daarna 3 diploma groepen gedaan en we waren dus in totaal 690 euro kwijt voor haar a, b en c. Ben de inschrijfkosten nog vergeten a 10 euro dus 70 euro rond . Ik vind 1280 euro dus wel heel veel!