105 euro per kwartaal voor 3 kwartier les. Als je van te voren afzegd mag je hem inhalen of krijg je geld terug aan het eind van het kwartaal. max 8 kinderen per groepje
hier 49.50 per maand voor 45 min les (zaterdagmorgen) betalen juli en augustus niet ze heeft de vakanties geen les dus op jaarbasis is dat 12 x niet en 40 x wel inschrijving 19,50 maar ze mag nu wel gratis zwemmen op ander edagen
Hier kost het; Inschrijfgeld 18,50 leskaart voor 2 maand 65,- (1x per week) Los per les 10,- Aanschaf easyswim dinges 45,-
100,- voor een 10 rittenkaart. Lessen zijn 60 minuten. En dan krijg je nog eenmalig 20,- inschrijfgeld en afzwemmen is ook 20,-. Duur geintje, maar vindt het belangrijk dat mijn kinderen kunnen zwemmen.
We betalen 48,- per 6 wkn voor 2x 45 min in de week. Vergeleken met de bedragen die ik hier tegenkom valt het heel erg mee.
Hier 8-10 kindjes per 2 juffen. 77 euro per kwartaal (komt op ongeveer 25 euro per maand) 1/2 uur per week. Ik dacht dat het vrij prijzig was..maar als ik hier lees, valt het reuze mee. Wat een prijzen bij sommigen.
Wij betalen bijna 100 euro per periode van 3 maanden. Dan heb je 1 les van 45 min. per week, behalve in de schoolvakanties. Onze zoon heeft in totaal 8 periodes gedaan over A, B en C. Drie keer afzwemmen á 15 euro per keer. Een drijfpak aangeschaft voor het A diploma á 45 euro. Totale kosten ABC: zo'n 900 euro. Dan tel ik daar maar niet mijn wekelijkse bakjes koffie bij op á 2 euro in het horeca gedeelte waar ik moet wachten
45,5 euro per 4 weken. Afzwemmen 20 euro. Ze rekenen gemiddeld 10-12 lessen per badje 1-4 en 4 keer voor afzwemgroep. Wij hebben 6 maanden gezwommen, zeg maar 250. en 2 weken snel cursus a 120 e incl diploma Voor A dus 380 euro B was 5 lessen, 1 kaart, 45 euro + 20 euro diploma Voor B dus 65 euro Maar.. dit was dus heel snel. Normaal is het 1,5 jaar ex vakanties, dus zeg maar 600 euro voor A.
38 euro voor 1x in de week 60 min. Bij het diploma zwemmen betaal je 1 malig 15 euro voor het diploma.
30 minuten per week kost hier 50 euro per maand. Is gemiddeld veel duurder dan andere zwemscholen in de buurt maar daar tegenover staat dat ze in groepjes van max 5 kinderen zwemmen