hier betalen we voor een all in lespakket abc 525 euro. en dan mogen ze zolang erover doen als ze nodig zijn. zoontje zit al sinds september 2013 erop en is nog steeds met A bezig, dus voor ons kan het makkelijk uit
Hier duurt het nog eventjes, maar ik heb eens gekeken wat het ons straks gaat kosten. Ik was zelf ook wel benieuwd namelijk: 1x in de week, 60 minuten per les, voor 55,- per maand.
Wij betalen 45 euro per 4 weken. Diplomazwemmen zelf kost nog 45 euro extra. Is voor 1 keer per week 45 minuten.
50 euro per maand voor 1 keer per week een uur les. Inschrijfgeld 25 euro, dat is ook direct voor het afzwemmen en een nieuw easy swim pakje. Groepje bestaat uit 8 kinderen. Gemiddeld qua prijs dus, goede zwemschool en ben tevreden., Het kost nou eenmaal wat als je ze goed wilt laten zwemmen. Liever iets duurder en/of langer maar wel goed. Hier in de buurt zit nog een school, maar veel kindjes die daar hun diploma hebben gehaald lijken niet vol vertrouwen in het water te zijn en zwemmen niet zo goed. Wel goedkoper en de belofte van sneller klaar, maar dus duidelijk kwalitatief minder aan het eind van het traject.
In ons dorp is het wel goedkoop volgens mij, 140 euro per seizoen inclusief diplomageld (is een buitenbad). Seizoen duurt ongeveer 5 maanden en dan heb je er gelijk een abonnement voor het zwembad zelf erbij. Onze oudste kinderen hebben toen hun a b en c gehaald in 1 seizoen, maar je zwemt bij hun wel 5 dagen per week, elke les een uur lang.
Ik ben het rondkijken hier, maar weet niet of het duur is. Je betaald hier 61 euro per maand voor 1,5 uur zwemmen per week. Het kan ook 1 uur, dan is het 48,50 per maand. Is dat redelijk?
2 keer per week 45 minuten les voor het A-diploma en dat kost 67,50 per maand. Voor B en C is het 1 keer per week 1 uur en dat kost 45,- per maand. De kinderen mogen dan vrij zwemmen op woensdagmiddag, zaterdag en zondag, dus redelijk als ik de prijzen hierboven lees.
Dat is vergelijkbaar met hier. Ik vind het redelijk geprijst. Het kan bij ons ook goedkoper als je het via een zwemvereniging doet, maar daar heb ik al zo vaak verhalen gehoord dat kinderen pas na 2 jaar hun A-diploma hadden dat ik daar geen zin in had met 3 kinderen.
maximaal 10 kinderen per keer in een groepje.. 1 keer per week 45 minuten voor 35 euro OF 2 keer per week 45 minuten voor 57,50 regio Den Haag