Ik zit nou al bijna een uur te wachten op iemand van MP Had de buggy verkocht, zou ze om 13.30u komen halen. Ik haasten haasten om op tijd thuis te zijn, was bij een vriendin op kraamvisite. Nou had ik dus ook mijn adres en telefoonnummer gegeven aan die mevrouw, maar nu ze dus niet komt opdagen vind ik het toch wel erg vervelend. Kan hier zo pissig om worden!!! spreek dan niks af! Zucht.... ben ik ook weer kwijt
Dat is erg vervelend inderdaad. Heb je al gemaild naar haar of heb je haar telefoonnummer? Ik heb het een keer gehad op een zaterdagmiddag, dat ik voor een paar euro iets had verkocht en dat opgehaald zou worden. Die vrouw kwam ook niet opdagen. Toen belde ik haar op, best een beetje boos, toen hing ze gelijk weer op.
Kun je niet contact met haar opnemen om te vragen waar ze blijft? Maar het is inderdaad erg vervelend, onbeleefd zelfs! Hoeveel moeite is zo'n telefoontje nou dat je afziet van de koop? Pfff...
Misschien komen ze van ver en zijn ze de weg kwijt? Wij hebben dat ook weleens gehad dat we te laat waren om bij iemand iets op te halen. Maar goed toen heb ik wel even gebeld, dat we onderweg waren. Lijkt me wel zo netjes.
Tja, tis wel al een uur geleden natuurlijk, maar misschien komt ze idd nog! Mocht het zo zijn dat ze gewoon niet komt opdagen, dan vind ik dat echt aso. Kan je in mijn ogen echt niet maken. Bel dan gewoon af!
idd erg vervelend of je zit heel de dag voor niks te w8 heb ik een x gehad,zouden ze ook iets bij me opkomen halen heb ik afspraken afgezegd en dan komt die persoon nie
Nou ze is niet geweest hoor! ik heb tot 16u gewacht en ben toen maar boodschappen gaan doen! echt zo irritant!!! Ik heb geen telefoonnummer van haar, wel een mailadres dus ik ga haar zo even mailen. Ik heb ws al iemand anders voor de buggy dus heeft deze mevrouw pech gehad!
nou dat is echt onfatsoenlijk...ik zou ook echt pissig zijn! jammer dat je haar niet kunt bellen...pff
Lady, heeft die persoon ook een marktplaats account, waarmee ze gereageerd heeft? Want dan kun je een klacht indienen bij MP, zodat ze dit niet bij anderen kan flikken. Echt onfatsoenlijk!
Ah, wat irritant zeg!! Jij maar heel de dag wachten en zij komt gewoon niet opdagen!! Had ze een goede aan me gehad!!!