nav hello kitty boots show de jouwe

Discussion in 'De lounge' started by peekaboo, Oct 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik vind dat snowboots vooral functioneel en warm moeten zijn. elegant zijn ze toch niet. ik vind ze wel leuk ts.
    ik ga voor snowboots trouwens geen 130 euro betalen, dan maar wat minder elegant of mooi. dat ziet die sneeuwpop toch niet hoor.

2. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Hier ook een paar oude scapino (denk ik ) dingen. Kan wel hele dure/mooie kopen, maar je ziet er toch niks van als je tot je knieën in de sneeuw staat. Voor mij staat voorop dat ze functioneel zijn. Hoef er geen modeshow mee te lopen, ga er niet mee op visite, naar de kroeg of kerk.

3. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind ze heel leuk! Maar ik heb ze zelf ook :p alleen dan in het zwart. Kost wel wat maar dan heb je tenminste wel stevige winter laarzen alleen vraag ik me wel af of ze warm genoeg gaan zijn maar dat zullen we nog wel merken haha.

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik heb ze in het zwart ook aangehad en idd kosten genoeg 119 gelukkig heb ik ze niet helemaal hoeven te betalen ;) ik heb ze even aangehad en naar mij gevoel gaan ze wel warm genoeg zijn hoor

5. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Sneeuwlaarzen heb ik niet meer gehad sinds ik 6 was ofzo. Nu heb ik gewoon winterlaarzen maar dan met een brede hak en een zool waar een patroon inzit. Ik heb me er afgelopen 2 winters mee overeind gehouden en ze zijn nog goed genoeg om komende winter ook mee te doen.

6. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Door dit topic gelijk maar even nieuwe besteld. DIe van vorig jaar zijn versleten. Ik heb nu deze besteld :
    View attachment 191138

Kijken of ze passen en lekker warm zijn en anders gaan ze gewoon weer terug ;)

7. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    deze vind ik dan nog net kunnen :p ben zowiezo niet van de snowboots... loop altijd op hakken, ja ook in de winter als het glad is :p

8. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    Ooo jeetje wat een bedragen zie ik voorbij komen voor snowboots. Maar aan de andere kant kun je er natuurlijk we weer jaaaaaaaren mee vooruit. Ik heb gewoon gevoerde zwarte rubberlaarzen van de welkoop. Die doen het prima als snowboots en zijn ook lekker warm.

Share This Page