Het leek me heel leuk.....maar je ziet alleen maar vieze mannetjes met hun geslacht spelen iew...nooit meer hebben jullie het wel eens gedaan? of is er een site zonder vieze mannetjes haha het lijkt me gewoon leuk om een gesprek aan te gaan met een normaal iemand maar noway iew
ik heb 1x een normaal iemand gehad..... uit amerika echt paar uur mee gechat... was ook de eerste persoon en daarna idd IELLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Mijn man zit ook wel eens op chatroulette niet voor de meiden maar voor de lolbroeken. Hij had van een collega gehoord over de pianist en de tekenaar, en wilde dat wel eens met eigen ogen zien. Tuurlijk heb je de viespeuken ertussen zitten, maar meestal is het gewoon erg komisch. Als er iets komisch gebeurd weet ik dat ook altijd aangezien ik ernaast zit op mijn eigen pc.
zo kwam ik laatst ook op een site. Dacht dat het chatroulette was :s niet dus www.cam4.com schaam schaam
Haha zit net eens te kijken op chatroulette.com Best grappig, sprak net een meisje uit Parijs. En die viespeuken kun je toch weg klikken?
Jah die kan je wegklikken maar dan denk je een normale te hebben en dan staat ie op en dan zie je die leuter weer hangen of eigenlijk staan vieeess
haha wat is dit voor iets vaags! Dacht ga een skijken wat chatroullet is. hih zit meteen met m'n kop op internet en zie andere zitten hahahahaha
ieuwwww.....heb op de site gekeken die ergens hierboven beschreven staat, maar dat is toch niet echt mijn ding!
Zijn er eigenlijk ook chatroulette sites zonder webcam? Vroeger had je dat met ICQ (jee ik word oud haha), dan had je iets van random chat en werd je gekoppeld aan een willekeurig iemand. Had toen hele grappige conversaties. Het hele cammen en cybersexen stond toen nog op een heel laag pitje, was echt uizondering in tegenstelling tot tegenwoordig
jakkie hahah ik zie veel vieze mannen voorbij komen,Half naakte vrouwen blote konten en aan leuter friemelende mannen gadver!
Ik werd nieuwsgierig en dacht, laat ik ff kijken..krijg ik meteen iemand in beeld die vol in zijn neus zit te graven en zijn vangst zit te bestuderen, nee das fris.
hahaha moet lachen om jullie berichten... enneuh...ik ken ICQ ook nog...wat waren dat tijden hahaha. En mIRC.....dat was ook leuk!
Haha ja wij deden dat ook wel eens op een zaterdagavond of zo. Ik vind het wel grappig, maar ik heb geen zin meer om eerst 378 leuters weg te klikken. Hebben jullie dit filmpje wel eens gezien: YouTube - Chat Roulette: Eye Vagina