Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ben op zoek naar inspiratie.. - liefst overdekt - met kinderen - geen topdrukte Thnx!
Aan mij heb je niks hahaha ... mijn man js werken de Kids en ik liggen in bed te ontbijten .. Zoals het weer er nu uit ziet houden we een pyjama dagje .. Misschien een tent bouwen en daar lunchen... en veel samen spelen...
Mijn vriend gaat naar Hardfest en ik ben thuis met de kinderen. Die maak ik niet blij met kleedjesmarkt in de regen. Dus ik ga hun slaapkamer witten en pimpen vandaag
Hier lijkt het weer mee te vallen. Straks even dorp in "braderie" benieuwd hoeveel er staan. Daarna langs opa/oma oranje tompoezen eten. Vanmiddag denk ik spelletjes met kids of nog even op visite. Snap dat je inspiratieloos bent. Heb niet echt tips denken dat veel dicht is
Idem niks, lekker luieren. Met dit weer, dat ga ik ons niet aandoen. Daarbij gaan we vrijdag vroeg op vakantie, dus nog genoeg te doen
Haha hier hebben we eerst een oranjetoernooi ( voetbal dus buiten 😂 En daarna vrijmarkt, die is hier gelukkig wel binnen.
Wij gaan ergens een stuk taart eten want ik ben jarig Verder even zien wat het weer doet... Ik wil graag naar buiten, al te veel binnen gezeten de afgelopen dagen.
Wij gaan zo naar de tweede vrijmarkt en vanmiddag thuis spelen, huishouden ed. Het weer hier is prima. Zonnetje, wel frisjes maar daar kan je je tegen kleden.
Bij ons hebben ze alles verplaatst na het dorpsgebouw, misschien bij jullie in de buurt ook ergens? Ik ga lekker een dagje filmpjes kijken, misschien nog even winkelem in Duitsland.
Willy incognito Moet je niet Zwolle zijn? 🎈Van harte gefeliciteerd!!!🎈 Maak er een leuke dag van 🎉🎉🎉
Lekker lui thuis...kids wilden graag knutselen en tv kijken. Normaal zijn we heel veel buiten dus ik vind het niet erg met deze kou en nattigheid. Voor straks lekkere jumbollen, hhmm
Het is hier lekker zonnig vandaag! (ik had het niet verwacht want gisteren was het baggerweer). Zoonlief is wel gewoon naar school maar als hij klaar is gaan we lekker ergens een terrasje pakken ofzo...
Mijn man heeft nachtdienst gehad en slaapt nu. Mijn dochter en ik blijven denk ik thuis, tenzij het vanmiddag droog is, dan gaan we even naar een braderie/vrijmarkt.