Hoi dames ik had een paar dagen voor mn NOD ongi krampen dus ik dacht dat t voorbij was maar nu heb ik nergens last van behalve van een raar gevoel in mn mond en ben overtijd.. zou ik dan alsnog zwanger kunnen wezen? ookal heb ik bijna geen kwaaltjes of niet ? als ik morgen nog niet ongi bem ga ik een test halen want die heb ik nu niet in huis. liefs
Kan absoluut zonder kwaaltjes! Mijn schoonzusje is nu 29 weken zwanger en die had nergens last van, totdat ze merkte dat ze overtijd was Spannend hoor, succes en zal voor je duimen!
ja precies kan niks anders doen dan afwachten.. maar vind t zo vreemd omdat mn cyclusen best wel regelmatig zijn..
@behappy, meis hoop het voor je!!! Ik heb deze cyclus ook echt nergens last van terwijl ik normaal alles heb nu dus niets... Een soort rust in mijn lijf!! Zal voor je duimen morgen
thanks ik z ook voor jou duimen ! heb nou wel last van me boobs , tenminste als ik er zachtjes in druk doet t zeer alleen aan de buitenkant .. deze kwaal heb ik nog nooit gehad ..
Hee behappy, Ik duim voor een positieve test morgen! Ik had vandaag weer getest en was negatief helaas. Ik hoop er maar niet meer op. Maar ik heb wel nog geen bloedverlies! En mijn temperatuur is nog steeds boven de 37 Ik ga het over een paar dagen nog eens proberen. Heb trouwens ook pijn bij aanraking aan buitenkant van m'n (.)(.).
ik heb het ook gehad, ik kreeg het gevoel dat ik ongi werd, dit ging ook zo weer weg, en voor de rest had ik ook nergens geen last van. en tadaaa....vandaag mag ik voor de eerste echo!! dus het is zeker mogelijk meid!! ik zal voor je duimen
Las idd dat ze zwanger is wilde net zeggen dat ik bij de 1e zwangerschap ook geen kwaaltjes had, die begonnen pas bij 35 weken
JAA SORRY DAMES was t helemaal vergeten neer te zetten hier ! hihi.. maar heb idd positief getest ! vind t wel spannend allemaal hoor.. en had idd geen kwaaltjes.. alleen beetje last van mn boobs