Hallo, Wie kan me helpen? Ik ben bezig met een wijziging door te geven via mijn toeslagen op de website van bd, ivm een wijziging in de kinderopvang. Mijn dochter wordt binnenkort 4 jaar en gaat van het KDV naar de BSO, nu worden er verschillende tarieven gehanteerd voor bijvoorbeeld een hele vakantie dag opvang, voorschoolse opvang. In het programma heb je niet de mogelijkheid om meerdere bedragen in te voeren, wie weet hoe dit alsnog kan? Of hoe heb jij dit opgelost? Heb al contact gehad met de belasting telefoon maar hier word ik niet veel wijzer van. Groetjes Vlinder
Hoe hoog zijn de tarieven? Als je hoger dan 6,02 per uur moet betalen....dan levert dit geen problemen op....
Volgens mij gewoon het laagste bedrag invullen.aan het ejnd van het jaar krijg je een jaaropgave waar het exacte "verbruik" en totaal bedrag op staat. Word vanzelf verrekend.je zal het alleen nu maandelijks zelf wat voor moeten schieten. En anders even bij leiding bso navragen hoe dit moet? Die zullen dit ook vast weten.
Wordt het niet zo geregeld door de kov organisatie dat je elke maand hetzelfde betaald. Dus dat alle bedragen opgeteld en gedeeld worden zodat er een vast maandbedrag uitkomt? Zou het even navragen bij de kov organisatie hoe dit zit.
Thnx voor jullie reactie´s Ik ga het idd maar even na vragen bij de bso, zullen vast wel meer ouders met deze vraag komen hihi.