Elk weekend. Als hij vrijdag uit zijn werk komt is het eerste wat hij doet een biertje pakken en een sigaretje roken. Hij drinkt dan gemiddeld 6 biertjes in het weekend. En met een feestje/speciale gelegenheid drinkt hij meer. Toen we net gingen samenwonen dronk meneer elke avond 2/3 biertjes. :O Dat vond ik echt niet normaal. Ze zeggen wanneer je elke avond drinkt, ook al is het maar 1, een alcoholist bent. Dus dat heb ik hem toen ook goed duidelijk maakt. Vind het nergens voor nodig om doordeweeks ook te drinken. Dus dat doet ie gelukkig niet meer
Vroeger elk weekend nu bijna nooit meer een keer in de zoveel maanden bijna 1x per half jaar ofzo als hij met vrienden weggaat
Mijn man echt maar 2x per jaar, ik ben meestal degene wat zin heeft in van die feestje, dan blijft hij binnen :^) maar mensen als die drinkt bij een feest, dan blijft die ook tot half 7 sochtends onder de tent haha
mijn man drinkt heel veel. echt liters fanta, appelsap en ijsthee gaan erdoor per week. maar dat is vast niet wat je bedoeld haha. serieus. hij drinkt nooit alcohol
De keuze staat er niet tussen. Mijn man drinkt met mij iedere dag een wijntje. Maar ik vind dat meer dan soms maar niet te veel.
Valt ook op een handje te tellen. We drinken hooguit 1 biertje op een concert, dan lopen we netjes 2 minuten naar ons hotel. En verder met feestjes thuis! drinken wij water, en als we wel een biertje drinken thuis!, drinkt of mijn man hooguit 2 biertjes, of ik drink 1 biertje! Maar wel lekker bier! Het liefst H-J (bock)bier
Mijn man heeft elke vrijdag een "borrel" met collega's dan drinkt hij 1 of 2 biertjes. Soms in het weekend hooguit 2 of 3 drankjes.
Ik zit tussen teveel en soms.. Hij wil zeker wel teveel drinken maar gelukkig zijn we het er over eens dat hij de rem er op moet houden. Ik ben onwijs trots op hem dat hij bijna niet meer drinkt sinds we aan IVF zijn begonnen. Ik weet namelijk dat het hem echt moeite kost.
Soms. Dan heeft 'ie zin in een biertje en neemt hij eenmalig een sixpack mee. Maar het is geen wekelijks iets ofzo.
Nu toevallig elke dag een paar biertjes omdat ie vakantie heeft. Normaal alleen in het weekend een paar. 't Is alweer even geleden dat ie dronken is geweest.
In principe door de weeks niet en soms 1 of 2 in het weekend. Maar als we ergens heen gaan ben ik duidelijk de bob zullen we maar zeggen. Scheelt dat ik dan in het geheel geen alcohol drink. En in vakanties kan er 's avonds nog wat gedronken worden, maar dat is ook niet veel.
Sowieso op elk feestje, en dat zijn er veel! hij bobt werkelijk nooit! Nu moet ik eerlijk zeggen dat we vaak de auto pakken terwijl we ook makkelijk met de fiets kunnen qua afstand. Maar ik vind hem irritant op de fiets als ie teveel gedronken heeft, dan wil ie allemaal naast me fietsen en mijn hand vasthouden, terwijl hij die dan toch echt nodig heeft om recht te rijden. Hij drinkt eigenlijk elk weekend wel, op zaterdag thuis of op een feestje, op zondag in de voetbalkantine en als de periode voor de wagenbouwster voor carnaval weer is begonnen ook regelmatig doordeweeks. Hij heeft er heerlijk van kunnen genieten, Als onze kleine er is weet hij echt wel dat het zo niet meer kan