ik drink heeel af en toe een witte wijn ... denk in afgelopen jaar 2 g;aasjes op .. nu drink ik helemaal niets
nooit. hahahaha Ik lust het gewoon echt niet. Wel geprobeerd toen ik jonger was maar het is gewoon niet te zuipen
Nou tot aan mn 17e dronk k met uitgaan best veel, daarna eigenlijk niet meer... Toen kreeg k weer n periode van veel uitgaan met de nodige alcoholische versnaperingen... En daarna... Een werkplek gehad waar we op zondag (toch weer die horeca) nog wel eens wat gingen drinken met de collega's... En tja, nu alweer bijna 4 jaar zo goed als geen druppel... Oh wacht... Afgelopen oud&nieuw (week na de bevalling)... Had k zooooo'n zin in bailey's... 1 Glaasje gehad en de fles (gelukkig zo'n kleintje) daarna maar leeggekiept...
zeer zelden. enkel op verjaardagen, feestjes, uit eten en bbq's. en dan meestal maar een glas of 2 wijn (op feestjes wat sterkers).
Ongeveer 3-5 wijntjes per week. Maar dat is alleen in het weekend en ook niet elke week. Lekker vaag, ha ha Af en toe dus een wijntje in het weekend
niets eigenlijk ben ook vaak de bob dus.. Maar als we echt uitgaan dan wel maarja dat gebeurd 1x in het jaar en dan ben ik de volgende dag ook echt beroerd.
Nooit wat manlief erg jammer vind Hahahaha. Dat ik jonger was wel.. Ik wordt er verschrikkelijk hitsig van pfffff om gek van te worden...
Helemaal niets. Vind het niet lekker en niet nodig (vind het zo'n onzin dat ze zeggen dat het gezelliger is als je drank op hebt, alsof je zonder niet gezellig genoeg bent)
nu tijdelijk even helemaal geen enkele druppel maar 'normaal' heel af en toe, zeker niet wekelijks, eerder een fles wijn per maand (samen met manlief). en zo af en toe bij uit eten gaan of terrasje, maar ja, dat zit er dit jaar niet in.
eigenlijk nooit , laatst had ik bij me moeder een heel lekker wijntje gehad ik vroeg welke t was en die heb ik toen ook gehaal dus heb deze week iedere dag 1 glaasje gehad voor ik ging slapen , tis dat die fles in een week leeg moet anders moet ik m weg gooien , kan nu best een half jaar duren voor ik weer een fles zou kopen
Elke dag wel wijn... Gewoon voor de cultuur/smaak bij het eten, vind het geweldig om wijn bij eten uit te kiezen etc. Gaan wel een paar flessen wijn per week erdoor hier
Ik drink heel af en toe. 1 keer per maand een paar wijntjes ofzo. In de zomer kan dit wat meer zijn, maar in de herfst/winter kan het ook veel minder zijn dan 1 keer in de maand.