Zelden! Een keer per 1,5 jaar misschien? Of langer zelfs. Ik vind het niet lekker. Ook prik vind ik vies, dus ik ben van de koffie (buiten de zw) thee en sapjes zeg maar....En daar drink ik dan wel weer sloten van
Zelden, tenzij we een verjaardag hebben dan wil ik wel graag 2 of 3 biertjes drinken. En op een terasje als het warm is lust ik er ook wel graag 1 of 2 maarja.. gemiddeld misschien 2 biertjes per maand?
Niet zoveel eigelijk. Als ik drink dan de mixjes of een cocktail. Dessertwijntje gaat er ook wel in andere wijntjes vind ik dan weer smerig.
nu in elk geval al echt dik 2 jaar niet meer... daarvoor al minder..maar daarvoro onwijs veel werkte achter de bar ) nu moet ik bij de geur al kokhalzen.. ook na mn bevalling heb ik het vaker geprobeerd, maar ik moet er niks mee rvan hebben.. komende maanden zal ik het ook niet doen, ivm bv
Nu natuurlijk even niks. Maar normaal bijna elk weekend en soms door de weeks een glaasje wijn , lekker!
Hier thuis af en toe een witbiertje. Mijn vriend drinkt niet dus dan doe ik het ook niet zo snel. Maar als ik met een vriendin op stap ben dan worden er de nodige biertjes genuttigd
op het moment drink ik niks (tijdens zwanger proberen te worden) verder niet elk weekend, maar regelmatig in het weekend een wijntje, meestal 1 of 2 glazen, kan ook weken niks zijn.
Ik drink nooit. Ik houd niet van alcohol. In hoge uitzondering een Bacardi Breezer. Maar liever niks.
Ik drink uberhaupt niet. Had eigenlijk niet gedacht hier nog zoveel niet-drinkenden te zien, ik moet het zo vaak uitleggen (en waarom ) Bij mij is het grotendeels principieel, maar ik vind het ook niet per se lekker. Ik mis er niks aan, ik heb geloof ik voor het laatst gedronken toen ik nog studeerde, ergens in 2004 ofzo. Mijn man heeft helemaal nog nooit gedronken, vooral uit principe, en ook omdat hij alcoholisme van dichtbij heeft mogen meemaken (zijn opa).
zelf drink ik alleen met gelegenheden verjaardag, feestjes ed. Mits onze zoon uitlogeren is. Als ik oppas in huis heb drink ik niets. Hoeveel verschilt de ene keer 2 glazen en de andere keer 8.
Bijna nooit.. ga meestal met de auto weg dan ben ik lekker mobiel en thuis drink ik sowieso niet. Heel af en toe een wijntje met een verjaardag