Ik draag een shirt met (diep) decolote (ofzo) omdat ik redelijk volle boezem heb en door een dieper uitgesneden decolote lijk ik slanker vind de meningen over sexy gekleed gaan ook erg neerbuigend! Alsof iedereen in een kort jurkje op seks uit is! Kom op zeg!
Ik loop in kleding die ik leuk vind en lekker vind zitten. En ben totaaaaal niet modieus. Wel zorg ik ervoor dat ik er netjes en verzorgd uit zie. Vaak indd spijkerbroek met ballerina's of gympen ik kan niet op hakken lopen dus blijft er weinig over
Toen ik in de 20 was vond ik het heerlijk. Had er ook het lijf voor. Droeg corsetten, uniforms, latex, dat soort dingen. Veel fotoshoots ook. Zat ook echt middenin die scene. Ik vond de aandacht ook heel machtig. Nu? Nee, ik kan het niet meer hebben. Maar ik vind het wel fijn als we een uitje hebben en ik een leuk jurkje heb, dan doe ik wel mijn best. Alleen heb ik nu wel een super push up bh nodig hihi Edit; overigens was het geen vrijbrief om aan me te zitten hoor, en heb ik me nooit als een 'slet' gedragen. Misschien was het de scene, er was respect. Het was in die tijd ook een beetje 'status'. Ach ja, als vrouw kun je leren wat je staat, ja toch?
Ik loop graag in een kraamverband met een onderbroeknetje en plak de compressen tegen mn borsten aan! Genoeg bedekking... ooohh sorry hoor! Maar ik zou me ook lekker sexy kleden als ik het kan hebben hoor! ( ik hoop dus ook van harte dat ik in een sexy jurkje rond kan lopen na mijn bevalling). En niet om mannen aan te trekken, maar gewoon.. omdat het kan!
Als ik dit zou dragen (cup 80D) dan zou dat er dus ECHT niet uitzien! Iedereen moet kleding dragen waar zijn goede eigenschappen in benadrukt worden.. Ik ben happy met mn boobs, ik gooi ze niet uit mijn shirt, maar ik heb geen push uppie nodig om een mooi decolete te krijgen en daar ben ik trots op... Meiden met brede heupen moeten ook geen heupbroek dragen... Meiden metbgrote borsten moeten geen hoogsluitende shirts/blousen dragen...
Bloot kleden hoeft niet gelijk ordinair te zijn vind ik, je kunt ook alles bedenkt hebben en er toch ordinair uit zien. En je kunt jezelf ordinair gedragen...
ik draag wat ik lekker vind en wat een ander daar van vind zal mij een rotzorg zijn ja sommige lopen er uitdagend bij en doen het er om sommige lopen er zo bij omdat z graag gezien worden en sommige doen het weer omdat ze het willen en schijt hebben wat een ander er van vind ík vind het aleen niet kunne als moeders in een kort rokje en topje met van die hoge laarzen en pump achter een wagen lopen maar dat is meer het plaatje wat ik niet vind kunne maar vind ik haar een slet ...nee maak je vooral druk om wat een ander draagt er zijn belangrijkere dingen om je zorgen over te maken hoor
ja dat zijn ze echt wel haha en jij laat gewoon graag zien wat je in huis hebt haha nee geintje als jij dat wilt en je er beter door voelt en het staat goed dan moet je dat lekker doen zoalng je niet express gaat bukken voor mannen zodat ze ff kunnen kijken wat je in huis hebt is het goed toch
Ik denk dat iedereen moet dragen wat zij fijn vind. Iemand die zich sexy kleed, dik, dun, groot of klein respecteert haar lichaam dus wel en voelt zich er prettig bij. Beetje bloot aan de bovenkant vind ik geen probleem maar zo'n jurkje als topic van partyrocker zou ik niet aan durven, waarom niet? Omdat ik te onzeker ben over mijn lijf (heb gewoon maatje 36) ik heb respect voor de meiden die dat wel durven! Vind het veel erger dat al die jonge meiden tegenwoordig zo ongelooflijk bloot erbij lopen. Een volwassen vrouw is meestal wel duidelijk genoeg dat zij niks aan het zoeken is van zo'n jonge meiden word nogal snel 'misbruik' gemaakt. En voor de zekerheid vind het een heel verschil of je het jurkje van het andere topic bedoeld of al de kleding die echt te zijn!
Euh nee hoor. Dat noemde ik helemaal niet. Ik zei dat ik me niet als een hobbezak kleed. Zit nog wel een verschilletje tussen.
Hahahahaha! natuurlijk laat ik graag zien dat ik mooi boopies heb! Maar ik leg ze niet open en bloot op tafel.. Meiden die expres bukken om hun boopies te showen die hebben een aandachtsstoornis en zullen zich ook echt wel anders kleden dan de gemiddelde vrouw met een mooi decolete!
Ik ben nu eigenlijk best wel eens jaloers op meiden die voller dan mij zijn, maar weten hoe ze zich classy en sexy kunnen kleden. En dat dan uitstralen. Ik ben ook nog eens 1.82 en dat was super toen ik jong was, maar nu voel ik me al snel een vent de meeste vrouwen hier in Ierland, mannen trouwens ook, zijn best klein van stuk. De maten kloppen hier voor geen meter, in mijn geval!
Ik kleed me graag vrouwelijk en ook sexy..... Als je alles in de juiste combinatie draagt hoeft het niet ordie te zijn. Een mooie jeans met pumps eronder met plateau zool vindt ik niet ordie. Verder heb ik geregeld een decolleté,niet samen met een rokje. Draag in de winter graag jurkjes of rokjes met laarzen met een hak. Nu graag een rok,niet kort want heb geen mooie blote benen,maar meestal tot net over de knie met een mooie pump of sleehak en een hempje of shirt erop.
Om groter te lijken met mijn 1.63,voel me er vrouwelijk bij en krijg een mooiere houding. Ik loop thuis ook graag op teenslippers hoor.
Ik kleed me niet sexy/bloot. Klinkt misschien ouderwets, maar ik wil eigenlijk dat alleen mijn eigen man me sexy vindt en met lust naar me kijkt... Andere mannen liever niet.