nav kleed jij je eigen graag sexy of liever bedekt

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Pin up stijl is erg mooi,sexy en vrouwelijk.
    Draag het zelf ook vaak en heb er best wat kleding van.

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik vind mijn houding ook veel mooier met hakken, en mijn benen lijken langer, die kort en stevig zijn. Voel me er vrouwelijker door.

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

ligt eraan in wat voor stemming ik ben, ik heb van alles in de kast hangen. Naar een feestje ben ik graag vrouwelijk gekleed: een rokje met een mooi topje of zoiets, of een glittertopje met een nette zwarte pantalon, maar ook de black dress draag ik vaak. Bij de wat chiquere feesten vaak een avondjurk, maar ook hier let ik goed op dat het niet té wordt. Hoge hakken eronder en ik zie er vrouwelijk, sexy, maar zeker nooit ordinair uit.

doordeweeks draag ik meestal ook klassieke kleding: een zwarte pantalon/rok met een nette blouse of basic shirtje in een felle kleur, maar niet teveel decollete, vind ik gauw ordinair staan.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik kleed mij graag mooi, dat je wel het e.e.a. aan rondingen ziet.
    Hoge laarzen en korte rokjes niet echt. Korte shortjes en wat kortere jurkjes wel met dit weer.
    En waarom? Omdat ik het kan hebben :D Ik zie er mooi in uit ( tsjah, sorry, dan maar arrogant ) en als ik mezelf mooi voel, voel ik me ook zelfverzekerder.
    Natuurlijk ben ik niet op sex uit, ik heb een duracell konijn thuis en dat is méér dan genoeg :) Maar ik vind het wel fijn als mensen mij als mooi en met zelfvertrouwen zien ja.
    Ik vind de openingspost best ... uuh.. bijzonder. Alsof je een verkrachting of i.d. uitlokt als je jezelf wat bloter kleed? Kom op zeg, omgekeerde wereld. Ze moeten gewoon met hun poten van je af blijven, al loop je in je blote reet over straat.

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

'Kleed jij je eigen graag sexy of liever bedekt?'

Doe mij maar beide. ;) Ga wel graag in stijl, maar wél bedekt, ben niet zo van het blote. Desondanks kun je dan wel sexy zijn. Bloot is niet per definitie sexy, kan erg ordinair en stijlloos zijn, geen klasse hebben en dat is (vind ik) juist niet sexy.

Het gaat ook om het totaalplaatje, een bloot jurkje kan erg mooi zijn (bij een ander dan ;)), maar ligt compleet aan de stof, je sieraden, je make-up, je nagels en je schoeisel of het klasse heeft en dus sexy is, of dat het ordinair is.

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik kleed mezelf graag vrouwelijk. Heb meerdere soorten pumps in de kast, ik hou van hakken. Ik heb ook een leren rokje, dit zullen sommige ordi vinden, ik vind t mooi. Veel jurkjes en rokken, nooit te kort. Maar dit is meer omdat ik voetballers kuiten heb :)
    Tja, ik kleed me niet bloot (dus wel bedekt) en wel vrouwelijk (dus sexy?)

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38

Beetje offtopic, maar hier in de buurt wonen heel veel moslima's en zeker de helft daarvan kleden zich ook erg saai en somber terwijl de andere helft zich wel netjes verzorgd modieus kleed.
    Hoe kijken jullie hier dan tegen aan? Of maakt dat allemaal niet uit?

(niet aanvallend bedoeld hoor! gewoon interesse aangezien je wel een mening hebt over hoe 'nederlandse' dames zich soms saai kleden ;))

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Helemaal mee eens! En hoezo, dat gebeurt ts? Ik heb echt wel eens sexy kleding gedragen, nu niet meer zo, maar niemand die mij zomaar aanraakte, knappe man die dat ook durfde te proberen. Maar blijkbaar heb je daar zelf wel ervaring mee gezien de stelligheid waarmee je het zegt?

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Oh en kort rokje prima (staat mij alleen niet) decollete prima, maar niet samen, dat vind ik wel ordi.

11. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik houdt er normaal gesproken wel van om me een beetje sexy/ vrouwelijk te kleden. Niet per definitie altijd bloot maar ik voel me beter in mooie kleren dan in een slobbertrui oid. Hakken draag ik ook graag en kan er ook echt wel op lopen. Ik draag normaal gesproken dan ook alleen maar echt goede mooie lingerie, niemand die het ziet maar je krijgt er wel zelfvertrouwen van.

Ik vind dat je wel moet kijken wat er bij je lichaam je eigen gevoel past. Je kan je best heel sexy kleden met een maatje meer maar het moet je wel passen.

De opmerking dat je je zo kleed voor de aandacht vindt ik klinkklare onzin.

Ik vind het ook heel stom dat er mensen zijn die denken zodra d'r een kind uit is dat je je ook maar zo moet gaan kleden, slobbertruien, slecht zittende broek, crocs en "hetiszolekkermakkelijkensnelkortemamakapsel"

Ik ben toch echt niet van plan om me straks anders te kleden alleen omdat ik moeder ben.

Wordt ook doodongelukkig van de meeste positiekleding en al helemaal van de lingerie.

Maar iedereen moet vooral doen waar die zelf zin in heeft en iedereen in z'n waarde laten, dat is misschien nog wel het allerbelangrijkste!

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Het is ook maar net hóe je het draagt.

13. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Alleen de eerste pagina gelezen maar als ik het lijf er voor zou hebben zou ik me als k uitga ook sexier kleden hoor. Niet omdat ik wil dat mannen op me geilen maar wel dat ze denken "zozo das niet mis" beetje ego strelend denk :)

14. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Whahaha :D

15. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Hahaha nee hou zelf van meer bedekt zijn.
    Ik ben zelf moslima, en bedek me, met een lange hoofddoek en jurk eronder. Zorg altijd dat ik er verzorgd uitzie, geen vlekken, geen scheuren, nette schoentjes/tas erbij, kinderen netjes ed. Dus ik zie er niet uit als een slons maar wel helemaal bedekt zeg maar, op mn handen en gezicht na.

Voor ik hoofddoek droeg, was mijn huid altijd bedekt haha, met kleding zoals je dat in h&m, zara, primark ed ziet. Dus iets wat wel de vormen toont maar geen inkijk/kort.

Ik voel me hier prettig bij, draag dit uit eigen wil inmiddels al 8 jaar bijna, voelt goed.

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Maar ff stomme vraag, heb je dan ook setjes van hoofddoek en jurk die je heel mooi bij elkaar vindt staan? Of die juist voor speciale gelegenheden zijn?

*sorry voor off topic maar ben gewoon benieuwd :) *

17. Username

Username Niet meer actief

Ik kleed me graag sexy, maar wel bedekt. Draag kleding die mijn figuur accentueert. Je zult me echter nooit met een enorm decolleté of in ultrakort rokje betrappen. Dat vind ik ordinair. Ik vind dat je je heel goed mooi/sexy/charmant/aantrekkelijk kunt kleden zónder al teveel huid te laten zien.

18. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Geen probleem hoor.
    Ik heb eigenlijk 1 soort hoofddoek/jurk die ik graag draag waar ik er dus meerdere van heb. Bij feestjes onderling met vrouwen, of thuis dragen we wat we willen/mooi vinden.

Ik vind het heel belangrijk er verzorgd uit te zien, en dus bedekt, en dus niet 'mooi' haha. Wel vind ik mijn soort bedekking echt mooi, in de zin van de stof, heb een heerlijke luchtige stof voor dit weer.

19. Amethist

Amethist Niet meer actief

Er zullen ongetwijfeld vrouwen zijn die graag alles laten zien met hun kleding omdat ze op die manier aandacht van mannen krijgen. Maar om te stellen dat dat voor elke zich sexy kledende vrouw geldt slaat natuurlijk nergens op.

Ik persoonlijk vind kleding waarin weinig aan de verbeelding wordt overgelaten niet mooi. Juist als je je wat meer bedekt kan je je erg sexy kleden. Zo heb ik een pencildress tot net over mijn knie die ook nog een beschaafd decolleté heeft, niks bijzonders te zien dus in dat jurkje. Maar mijn man vind dat mijn meest sexy jurkje ever. Hij benadrukt de vormen van mijn lichaam, maar geeft niks écht prijs.

Ik kleed me graag vrouwelijk met jurkjes en rokken, maar (bijna) nooit boven de knie. Ik voel me zeker sexy in de kleding die ik draag, maar de allerlaatse reden waarom ik me kleed zoals ik me kleed is wel om aandacht van andere mannen. Ik zei gisteren nog tegen mijn man "als ik mijn jurken of rokken aan heb voel ik met net of ik elke dag naar een feestje ga". En dát is dus precies waarom ik bepaalde kleding draag, zodat ik me lekker voel. Hoe een ander er tegenaan kijkt kan me echt gestolen worden.

20. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Bedekt kan toch ook mooi zijn? Verzorgd, mooie stoffen, mooi bij elkaar passende kleuren is mooi toch ondanks dat het bedekt is? (vind ik wel tenminste, gebruik wel erg vaak het woord mooi trouwens... ;))

Deel Deze Pagina