nav kleed jij je eigen graag sexy of liever bedekt

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik hou wel van een beetje sexy en de aandacht die daar bij hoort maar het moet niet té worden!

Een diep decolleté moet kunnen maar staat heel simpel niet iedereen en maakt het bij sommige al snel sletterig oid.

2. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ja als je het zo steld wel, denk dat ik dat meer bedoel met verzorgd? De stof die ik draag vind ik dus erg mooi/verzorgd en sowieso de soort bedekking die ik draag vind ik persoonlijk mooi.

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Sexy heeft toch niets te maken met welke kleding je draagt?
    Maar HOE je het draagt..... ;)

4. Islah

Islah Niet meer actief

Ik heb een keer een documentaire gezien van een paar Amish jongeren die voor een paar weken naar Engeland gingen. Op de site van de zender die die docu uitzond stond vaak het commentaar dat één van die meiden 'zo sexy' was. Terwijl ze wel de welbekende hoofdbedekking droeg en een wijde jurk tot ver onder haar knieën/onder haar ellebogen en slippers met sokken erin. Vond ik wel grappig.
    Zal dan wel door haar uitstraling komen ofzo.

5. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik vind de situatie en gelegenheid heel belangrijk. Het moet daarvoor gepast zijn.

Nu met dit warme weer kan ik best een spijkerrokje tot boven mn knieeen aan met broekje eronder zodat je mocht ik per ongeluk in de situatie bekeer toch niks kan zien.

Ik vind dat 3 dingen je erg sexy kunnen maken:
    - Hoge hakken
    - korter rokje of broekje (maar natuurlijk niet dat je iets kan zien)
    - diepere decolete

Ik vind eigelijk dat 1 van die 3 dingen genoeg is en anders het al gauw sletterig word.

Met dit weer draag ik dus soms ook een kortere broek of een rokje maar het was voor mij een hele stap om dit te doen omdat ik het al 3 jaar niet meer had gedaan.

Wanneer er naar me gefluit word oid begin ik me juist onzeker te voelen. Ik heb dan het gevoel dat mensen denken dat ik me voor de aandacht kleed maar ik kleed me voor t weer. Ik ben ook nog redelijk een jonge meid(25 maar oog jonger). Als ik dan met de kinderwagen loop en iets korts aan heb voel ik me echt niet goed als ik aandacht krijg. Sommige anderen zullen dan zeker denken dat ik zo een hoertje ben met een kind.

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

En wat jezelf uitstraalt en wilt uitstralen.

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Niet alles gelezen. IK houd zelf van elegant, stijlvol en loop er echt bijna elke dag goed verzorgd bij. Maar ordinair, sletterig....nee aan mij niet besteed. Zijn toch een bepaalde soort kerels die je aantrekt, niet mijn smaak. ;)

8. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43

Juist!! Amen... Zo is het maar net.

Ik hou zelf ook wel van een kort jurkje en mooi decolete maar nu even nog niet (4 maanden geleden bevallen dus buikje en benen zijn nogniet zo in proportie haha) maar als je het lijf ervoor hebt, waarom niet!!

CARPE DIEM!!!

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sexy kleden heeft niets te maken met geilheid van de drager (uitzonderingen daar gelaten). En bedekt kleden niets met niet sensueel of seksueel zijn. Op markten inTeheran kun je heeeeeel kinky ondergoed kopen die zwaar gesluierde vrouwen over hun jurken staan te 'passen'... Ook zie ik wel eens moslima's inclusief bedekking die door hun blik en houding juist heel sexy zijn.

Verder hebben mannen zich gewoon in te houden. Hun vermeende biologische noden zijn een zeer slecht excuus voor het gebrek aan karakter en ruggengraat.

10. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Ik ben nooit zo van de rokjes geweest, maar heb er wel voor nu het mooie weer, maar dan wel die net tot aan de knie vallen, want die korte dingen voel ik me helemaal niet lekker in, zelfde als met hele korte broeken, niemand hoeft mijn nu ineens dikke benen zo bloot te zien :p Maar met heel warm weer boeit het me niet zo.

Ik heb ook absoluut geen tiet, maar probeer wel wat truitjes etc er zo op aan te passen dat het wel wat is haha. Nou loop ik niet elke dag met een topje aan dat je alles goed kan zien, dan voel ik me er ook niet fijn in, krijg je nog meer aandacht ;)

11. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Nou dan zal ik hier de mening van een man maar eens neerzetten:

Ten eerste valt iedereen op, namelijk:

- Als iemand half naakt loopt valt me dat wel op
    - Als iemand in een tent loopt valt me dat ook op
    - Als iemand met hoofddoek op loopt valt me dat ook op
    - Als iemand als eskimo rondloopt valt me dat ook op

Hoe je er dus ook bijloopt: Je valt altijd op!
    Je moet aandoen wat je zelf het lekkerste vind en je niks van anderen aantrekken.
    Ik denk alleen dat de meeste mannen voor de eerste optie gaan om naar te kijken. :D

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    de dames die dit soort jurkjes dragen? mogen jullie dochters van 16 dit ook aan als ze straks uitgaan?

13. A2CA

A2CA Niet meer actief

Nou ze hoeft niet als een goedkope meid wat op een hoek kan staan over straat, maar als ze het figuur ervoor heeft ( dus geen meid van 100 kilo met 16 jaar wat je vaker ziet ) mag ze best een korter rokje aan, maar niet dat als ze bukt de flamoes ziet dat vind ik niet goed bij niemand niet, maar een kort rokje of jurkje met decollete en pumps ja hoor, ze is geen non en hoeft ze ook niet te zijn. Als ze volwassen is doet ze maar wat ze wilt. Mijn vriend denkt hier anders over en heeft liever dat mijn dochter niet op stap gaat en gesluierd haha

14. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nu vraag ik me toch iets af. Hebben we het nog over mijn jurkje?

Dan ja..
    Mits het met stijl gedragen wordt.

15. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    ja gewoon dit soort jurkjes ja of poesnetnierokjes etc.

ok. duidelijk.... die van mij dus echt niet. als ze echt willen kan ik ze helaas niet tegenhouden maar ik zou er dus echt niet blij mee zijn

16. Partyrocker

Ziepoesjnetniet vind ik iets anders dan een diep decolleté.
    Maar dat zit ook niet lekker lijkt mij constant die benen angstvallig bij elkaar houden.

17. Partyrocker

Maaaar ik moet zeggen dat ik een dochter van 16 al heel anders vind hoor.
    Dochter van 18 a 20. Mag dat ook?

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik draag graag korte rokjes/jurkjes met hakjes eronder ja...
    maar niet omdat ik op seks uit ben ofzo hahaha
    In de zomer zonder panty en in de winter met.
    Ik voel me dan mooi en sexy ja, wat een ander vind maakt me niet zoveel uit eigenlijk het gaat om mn eigen gevoel (nee ik draag niets sletterigs, gewoon wel nog netjes en mijnpoesisnoglangniettezienbehalvealsikheelordinairbukzonderdoormnknieeentegaan) ;)

En als ik bij mn liefke ben en ik doe het voor hém... ja dan gaan ze iets korter :) want hij vind dat leuk... nou ik ook, maar echt boodschappen doen enzo doe ik dan echt niet...

19. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik hou wel van sexy kleding ja. Maar goed iedereen verstaat weer iets anders onder sexy denk ik.

Ik draag geen hele korte rokken maar bv een strakke kokerrok, hakjes eronder en een truitje/blouse met wat decolette vind ik sexy dus dat draag ik graag

Spijkerbroek met decolette truitje ook
    Ik draag nooit kort op kort bv korte rok en topje

Het gaat mij niet om de aandacht van de mannen alhoewel het ook wel leuk is te weten dat je nog in trek bent. Maar als vrouw wil je je toch altijd wel sexy en mooi voelen?

20. Papaver

Papaver Niet meer actief

Wat en aanmatigende openingspost!

Sexy en stijlvol hoeft elkaar niet te bijten. Stijlloos is echter per definite sexloos ;)

Verder is het onzin dat mannen zomaar aan je gaan zitten als je je sexy kleedt. Het zijn geen beesten :$ mannen weten zich echt wel te beheersen. Of ts moet hier zelf in het verleden een slechte ervaring mee hebben?

Ik kleed me sexy stijlvol. Laat graag mijn shape zien en loop veel op hoge hakken. Mijn man is apetrots als andere kerels naar mij kijken, want ik hoor bij hem er heeft er nog nooit een aan me gezeten. Leuke gesprekken en complimenten gelukkig wel

Deel Deze Pagina