nav kleed jij je eigen graag sexy of liever bedekt

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wou dat ik in zo'n jurk paste hoor! Nou ja zal er wel in passen maar de kwapjes maken de jurk meteen alles behalve sexy... Dat vind ik dus niet kunnen :)
    Als je het lijf ervoor hebt en de gelegenheid is er voor, waarom niet!

2. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Lekker bedekt!

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ligt eraan voor wat voor gelegenheid . Vind het ook wel vreemd vrouwen zo te zien shoppen of even boodschappen doen.

Verder ligt het er echt aan met cup a is een decolleté totaal niet ordinair maar met cup d is het alweer anders.
    Zelf kleed ik me niet echt sexy , ben ik te onzeker voor .

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Het moet je passen. Ik draag niet echt kort. Heb ik de benen niet voor. Wel heb ik een flinke boezem en beetje decolleté vind ik wel mooi. Soms is het net aan maar dan is de rest weer netjes bijvoorbeeld.

Ik vind dat vrouwen best de nadruk mogen leggen op hun mooie vormen. Maar beetje jammer dat sommige ook de minder mooie vormen accentueren.

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Nou niets op tegen op zo'n jurkjes als het de persoon in qua goed staat. Het is niet mijn stijl en zelf zou ik me er te ongemakkelijk in voelen.

Wat ik absoluut niet vind kunnen is wanneer er vrouwen rondlopen die overal vetrollen (daar helemaal niets op tegen even voor duidelijkheid :) ) hebben zitten en dan mega kort broekje en ook nog eens een naveltruitje aan doen. :) Gister er zoveel van zien lopen doe dan alsjeblieft iets aan wat je juist vrouwelijker maakt. Of dan nog beter een slobberbroek met tshirt van manlief aan :p

6. Faiye

Faiye Lid

25 jul 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het hangt toch van t moment af, denk ik?
    Als ik naar het theater ga met m'n ma dan draag ik echt wel iets anders dan wanneer ik met mijn vriend uitga (naar concerten e.d.).
    Als k op mijn werk ben draag ik ook gewoon een spijkerbroek en shirt. k Werk met allemaal mannen, dan ga k niet in mijn sexy jurk rondlopen.
    En als ik thuis ben vind ik een slobberbroek en shirt ook heerlijk (en daarin ren ik ook wel eens naar de supermarkt, ja, onzin dat k mezelf daarvoor eerst in een spijkerbroek moet hijsen :))

Maargoed, als k ga stappen, vind ik t niet gek als k decolleté heb. Ziejepoesnetnie-rokjes staan me voor geen meter, dus daar begin k niet aan. Maar waarom zou t erg zijn als t je wel staat?

Wat ik wel een beetje... apart.. vind, zijn vrouwen in zilverkleurige ziejepoesenboobiesnetnie-jurkjes achter een kinderwagen. Niet dat je niet sexy mama kunt zijn, maar.. nuja.

7. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Als dit serieus een vraag uit nieuwsgierigheid was geweest dan had je het heel anders gevraagd, bijvoorbeeld: waarom kleed jij je bloter/sexy?

maar nu staat er achter je vraag een lap (dikgedrukt) tekst die zo veroordelend overkomt, alsof de dames die zich idd wat bloter kleden het uitlokken om "gepakt" te worden en het hun eigen schuld is. En de mannen worden ook nog eens flink veroordeeld

hoezo gefrustreerd?

8. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik kleed me zoals ik wil en dat ligt aan het weer. De ene keer kan dat een coltrui zijn en de andere keer een tanktopje. Maakt me echt niet uit of ik inkijk heb of niet als ik het warm heb kan ik zelfs alleen in een bikinitopje en hotpants lopen.

Alleen als ik uitga ben ik me bewust van wat ik aankleed en dan voel ik me graag mooi en sexy. Dan heb ik wel eens bewust decolleté en als iemand ernaar kijkt vind ik dat geen probleem want dat moeten ze zelf weten. mijn lichaam aanraken is een ander verhaal. En dat ik zoiets uit zou dagen vind ik onzin want op een naaktstrand zit je ook niet aan iemand zn pielemuis omdat hij nou eenmaal naakt rondloopt.

mijn mening :D

9. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wat ik zo lelijk vind zijn die bh's met nog zo'n bandje erboven dat je toch wel ziet dat diegene een bh aan heeft... Wij zeggen altijd; kijk daar heb je weer iemand met een "ik heb een bh aan, bh aan".
    Dat snap ik dus niet echt...

En vetrollen in combi met naveltruitje is ook echt not done maar zo vind ik een string die boven je broek uitsteekt ook geen porem.. Helemaal als die als een rollade in je vel gedrukt zit.

(Enne ik heb ook rollen hoor maar kleed me er ook naar...hoop ik)

10. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    sexy kleden kan best in mijn ogen, MAAR het ligt er wel aan hoe. dat jurkje van het topic wat jij bedoelde vind ik echt niet kunnen, dat gaat veel te ver. een beetje decollete prima, maar dit?!

11. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Niet praten over mij alsof ik er niet bij ben aub :D. Ik lees gewoon gezellig mee.

Vind mijn jurkje nog steeds mooi trouwens. Dus het boeit me verder allerminst hoe parenclub/swingers/ordi/leluk of trashy andere hem vinden.
    Ik ga hem lekker dragen en draag hem nog met trots ook :D.

12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Zo hoort het ook partyrocker! :)

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

helemaal goed partyrocker.

Gelukkig mogen we het allemaal zelf weten wat we aan trekken.
    Ik heb ook wel eens redelijk wat decollete,(denk net boven saphh bh , zonder extra bandjes overigens) omdat ik dat kan hebben en dan ook mijn tatoeage zichtbaar is en omdat mijn man mijn decollete erg mooi vind. Helemaal in combi met spijkerbroek in hoge laarzen.

Dus ik voel mezelf er dan goed in en vind het ook fijn dat mijn man dat sexy vind. Zonder bh is geen optie met mijn D cup dus alle kleding moet met bh kunnen, hihi.

14. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het jammer als mensen zich saai kleden. Dus dat geld voor alle groepen. Waarom ik zei Nederlandse dames, is omdat ze daar een beetje om bekend staan in Europa.

En er onverzorgd bij lopen is iets wat ons geloof afkeurd. Daar houden niet alle Moslims/Moslima's zich aan. Maar zou dus niet moeten.

15. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Sahrazed
    Oke haha, grappig om te weten! Je hebt onder moslima's dus ook 'slonzen' net als geen moslima's ;)

16. Islah

Islah Niet meer actief

Tsja, wat is modieus? Ik volg mijn geloof, niet de mode. Buitenshuis dan. Kleding moet (zoals ik dat zie) aan bepaalde voorwaarden voldoen, en daaronder valt m.i niet dat het op dat moment net in de mode is ofzo. Verzorgd vind ik dat er geen vlekken en kreukels in zitten, en niet allerlei vreemde kleuren door elkaar.
    Als ik iets leuks wil aantrekken, doe ik dan thuis voor mijn man. Maar ook daarin laat ik me niet heel erg leiden door de mode, ik zou het nogal kortzichtig vinden dat ik een bepaald rokje of jurkje niet meer zou 'mogen' dragen omdat een man in pak achter een tekentafel heeft bepaald dat de mode van dit jaar weer iets anders voorschrijft. Zolang ik het er maar leuk/aantrekkelijk uit vind zien én het lekker zit, want ik kan absoluut niet tegen kleren die niet lekker zitten en prikkende etiketjes in kleding. (Ik weet trouwens wel dat de vraag eigenlijk niet aan mij gericht was hoor...)

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

#157 SDonya, 28 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2013

Wat jij saai vind, vind een ander weer helemaal niet saai. Vind jou opmerking dus ook nergens op slaan. Iedereen heeft zijn eigen smaak! En wat betreft onverzorgd erbij lopen.. Daar zijn ook veel meningen over verdeelt. Wat jij onverzorgd vind vind een ander misschien weer niet. (En dan heb ik het niet over vieze handen, kapotte kleren etc.)

Ik heb trouwens ook nog nooit gehoord dat Nederlandse vrouwen erom bekend staan dat ze zich saai kleden?! Zo bekend zal het dus wel niet zijn...( en nee ik voel me niet aangesproken omdat ik Nederlands ben want dat ben ik niet)

18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.189
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik houd er wel van om een jurkje te dragen met een beetje decolottee.Na drie kinderen ben ik nog steeds trots op mijn borsten.Ik voel me vrouwelijk wanneer ik deze kleding draag en het staat mooi en verzorgd.Ik draag ook vaak genoeg een jeans met een leuke blouse waarbij niet alles verstopt hoeft te zijn maar wel op een subtiele vrouwelijke manier.
    In een joggingsbroek zul je mij nooit buiten zien en ik draag ook altijd mooie make up.
    Ik geniet ervan om er goed uit te zien en het is zeker niet ordinair of goedkoop.

19. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik neem aan dat de dames die "bloot" sletterig vinden nu met dit warme weer helemaal een hartverlamming krijgen van al die op s.eks beluste mensen die in shorts lopen, spaghetti tops dragen of misschien zelfs strapless topjes?!

20. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Hahah nou nee kellebel, sletterig zou ik het ook nooit noemen. Iedereen zijn eigen keuzes en mening toch? Ik kom uit een heel diverse familie, mijn zus bijv draagt rokjes/spaghetti topjes/jurkjes/bikini op het strand/strakke kleding. En ik vind daar echt niets van, als zij dit prettig vind.

Ik bedoel zij respecteerd mij om wie ik ben, met mijn bedekking, en keuzes. En andersom doe ik dat ook. Het is geven en nemen, geven wat je ook verwacht te krijgen.

Overigens zal ik dan voor velen 'saai' gekleed gaan haha maar ik sluit me wat betreft uitleg daarover helemaal aan bij Islah.

Deel Deze Pagina