Dr zit toch ook nog wat tussen?? Vrouwelijk.. niet overdreven sexy en ook niet bedekt.. bij mij is het of.borsten of benen. Nooit alle twee tegelijk.
Poeh dit zijn wel een heleboel vooroordelen bij elkaar.... Tsja, het desbetreffende jurkje heeft inderdaad een diep decolleté, maar het ligt aan de persoon die het draagt of het sletterig of snollerig staat. Er zijn vrouwen die in er in een superkort tijgerprintjurkje nog stijlvol uit weten te zien en er zijn vrouwen die in een broekpak nog sletterig over weten te komen. Het ligt niet aan de kleding maar aan hoe je het draagt Ik draag geen korte rokjes (staat me niet) en geen lieslaarzen (niet mijn smaak) maar van een decolleté ben ik niet vies hoor. Het ligt er alleen wel aan om welke gelegenheid het gaat: ik ga niet met een flink decolleté naar mijn werk. En heel eerlijk gezegd heeft nog nooit iemand gezegd dat ik er ordinair of sletterig bij loop (of heb ik dat gehoord in het voorbijgaan). Ik heb hooguit complimenten gekregen. Heb gisteren wel mijn ogen uitgekeken: een iets te dikke vrouw (niks mis mee) in een witte korte broek waar haar zwarte slip duidelijke doorheen scheen met daarbovenop een net iets te kort hemdje waardoor de vetribbel boven het broekje er net tussenuit piept. Met daaronder een paar crocs incl. Sokken Dat vind ik pas ordinair! Daarnaast heeft er nog nooit een vent aan me gezeten... Alhoewel, dat is een keer gebeurd en 3 x raden ik had op dat moment een bedekt t-shirt aan zonder decolleté en netjes tot over de riem. De desbetreffende viespeuk heeft het overigens met een klap met de vlakke hand in zijn gezicht mogen bekopen Maar als jij er problemen mee hebt, prima dan kijk je lekker een andere kant op. En ik hoop voor je dat je man dat ook doet, want volgens je aanname houden mannen hun handen namelijk niet thuis als ze iets dergelijks zien