Ik weet de wachtwoorden van mijn man z'n email en tel niet, hij die van mij ook niet. Hoe zit dat bij jullie? (vind t ook geen probleem dat ik ze niet weet, als ik eens in zijn mail moet krijg ik t ww gewoon maar vergeet t elke keer..)
Die weten we ook van elkaar,maar gaan nooit op elkaars mail of iets.. Ookal zou dat wel gebeuren zou ik het niet erg vinden.
hij weet die van mij wel, ik die van hem niet want die opent automatisch op de i-pod en op de blackberry. telefoon hebben we hetzelfde wachtwoord. Maar die staan altijd gewoon aan, dus hoeven we niet te gebruiken. mijn zwangerschapspagina wachtwoord weet hij lekker niet...
Ik ken de meeste wachtwoorden van mijn man. Dat is gewoon met de tijd gekomen. Sommige mails komen bij hem aan maar is handig voor mij om weten of ze er zijn. Hij gaf me dan zijn wachtwoord zodat ik het kon nakijken omdat hij op het moment dat ik het vroeg geen zin had om na te kijken of gewoon met iets anders bezig was. Ook veranderde hij een paar keer van wachtwoord en dan vergat hij gewoon het nieuwe wachtwoord dus vertelde hij het mij ook elke keer. Van mijn online spellen kent hij wel de paswoorden omdat hij daar ook wel eens mijn accounts gebruikt maar van email en andere dingen dan weer niet. Hij heeft in het verleden problemen gehad om geld te beheren dus ik heb nu alles in beheer. Voor sommige dingen moet je email bevestiging geven dus heeft hij zelf gezegd dat hij mijn paswoord niet wil weten.
Wij weten alles van elkaar omdat we allebei beide emailadressen gebruiken. Heb niks te verbergen dus geen probleem.
wachtwoorden weten we wel maar kijken doe ik niet, heb niets te verbergen dus als ie wil kijken gaat ie zijn gang maar
wij weten elkaars wachtwoorden wel. Niet dat ik het vaak gebruik, maar soms moet ik wat opzoeken wat in zijn mail staat en dan kan ik er makkelijk bij. Of andersom.
die zijn gewoon opgeslagen in de laptop lekker makkelijkk haha hoef je niet elke keer in te typen. kijken dus ook gewoon elkaars mail wel hooor. tenmminste het binnenhalen. want mijn pc heeft al heel lang geen kontakt met internet dus gebruik momenteel zijn mail.
Ik weet zijn wachtwoorden wel, maar die heeft ie allemaal op een papiertje geschreven en dat papiertje ligt in een laatje onder de computer.. hoe slim Maar anders vergeet ie zijn eigen wachtwoorden haha. Ik heb hem mijn wachtwoorden ook wel eens gezegd, omdat ie een keer ff wat voor me na moest kijken ofzo, maar die is hij ook zo weer vergeten maar hier ook geen geheimen voor elkaar dus..
Mijn man kan altijd bij mijn mail en Hyves en Facebook als hij wil. Maar die behoefte is er niet. Andersom zou ik dat ook kunnen, ware het niet dat ik altijd zijn wachtwoord vergeet en het moet vragen. Ik doe het heel af en toe als ik bijvoorbeeld iets terug moet zoeken. Als ik dan zie dat hij nieuwe mail heeft, dan roep ik dat. Soms zegt ie dan: Wat schrijft ie? En dan open ik de mail en lees het voor. Geen geheimen hier. Onze telefoons gaan niet op slot.
Hier weten we ook elkaars wachtwoorden, niks te verbergen voor elkaar dus zou niet weten waarom we elkaars wachtwoord niet zouden mogen weten...
tegenwoordig weet ik de meeste pincodes wel. Wachtwoord van zijn mail weet ik volgens mij niet maar hij zal het wel zeggen als ik het zou vragen. Hij weet de mijne wel want dat is overal hetzelfde. Ik heb geen behoefte om in zijn mail te kijken, hij volgens mij ook niet om de mijne te bekijken, mocht hij dat wel hebben dan vind ik het niet erg dat ie kijkt.
ik check zijn email niet maar weet wel de wachtwoorden e.d. en soms maak ik er even gebruik van.. Ik maak alle post open behalve in het weekend dan is ie te nieuwsgierig en wil hij alles open maken haha
Ik weet zijn wachtwoorden wel maar hij de mijne niet! Dat ik zijn wachtwoorden weet komt omdat we op hyves verschillende spelletjes spelen, en als hij aan het werk is en ik heb wat tijd over dan hou ik zijn account ook even bij.
Hier weten we alle wachtwoorden en pincodes van elkaar. Onze mail staat hier op de pc ook zo geinstalleerd dat we hem alleen aanklikken en dan openen zonder wachtwoord. Geen geheimen dus voor elkaar
OOk wij weten elkaars wachtwoorden en kijken met regelmaat op elkaars email. Het is van ons samen maar het was toch wel gemakkelijk dat we ieder ons eigen emailadres hadden. Ik geef ook vaak zijn emailadres op omdat ie gemakkelijker en korter is.
Hier hetzelfde hoor. Als hij wil mag hij kijken en andersom ook.Maar we hebben de behoefte niet...kwestie van vertrouwen denk ik!