Nav maken jullie elkaars post open?

Discussie in 'De lounge' gestart door dropfruit, 20 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Same story. Weten we van elkaar. Geen probleem mee. Ook niet als hij in mijn mail zou gaan. We gebruiken elkaars mail soms ivm game accounts.

Wist ik al een paar weken nadat we samen waren. Ik wist een dag nadat ie begon met me te versieren (en het heeft nog 7 maanden geduurd voordat ik toegaf dat ik ook al die tijd al wat voelde :D ) al de inlogcodes van zijn World of Warcraft-account. En ik kan je zeggen, dat betekent meer dan het weten van zijn bankpas / post / mail :D :D

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij weten van elkaar ook alle wachtwoorden en pincodes.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    ja ik weet zijn wachtwoord, maar hij doet niet veel op internet dus dat scheeld:)
    hij weet de mijne ook..

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jep, we weten elkaars wachtwoorden..
    En die van ZP weet ie niet, maar die staat standaard ingelogd :p

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hij weet mijn wachtwoord niet, maar het is eerlijk gezegd al een klein wonder dat hij tegenwoordig een emailadres heeft waar hij gebruik van maakt ;)
    Nu gebruik ik windows live mail, dus met 1 druk op de knop zit hij in mijn inbox, geen enkel probleem!
    Ik weet zijn wachtwoord wel en mail regelmatig (zakelijk) dingen uit zijn naam. Dat laat ik hem wel altijd even weten. Maar geen probleem hoor.

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Wij weten ook elkaar wachtwoorden van de mail enz... ook elkaars pincodes! Geen geheimen voor elkaar

7. Within

Within Niet meer actief

Ik weet die van hem en hij die van mij :) We loggen toch niet bij elkaar in zonder elkaars medeweten :p

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hij vergeet mijn wachtwoorden altijd of weet niet hoe hij ze moet schrijven. Ik weet zijn wachtwoorden wel.

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ik hoef zijn wachtwoorden neit te weten heb niks te zoeken op zijn mail en in zijn tel.

Andersom weet hij mijn dingen wel omdat hij de techneut is van ons beide

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

ik weet ze wel en hij van mij ook.
    Hij is om de week een volle week weg en er komen nog wel is belangrijke dingen op binnen. Persoonlijke dingen (van vrienden ofzo) kijk ik niet enkel dingen die ons beide aangaan.

11. Dana

Dana Niet meer actief

wij weten elkaars wachtwoorden ook ;) ik vind dat alleen maar handig.

12. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ook dat weten we van elkaar. Al heeft hij ook een ww die hij zelfs moeilijk kan onthouden, voor de belangrijke internetzaken.
    We loggen niet in op elkaars dingen tenzij we erom vragen.

13. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Hier geen geheimen voor elkaar. Weten elkaar wachtwoorden, pincodes en maken elkaars post open.

14. Sensea

Sensea Niet meer actief

wij hebben samen een mail, samen een bankrekening, en samen een gezin met kinderen. wij hebben niks te verbergen voor elkaar. ik snap dat gedoe allemaal nooit zo goed.

15. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    vind ik ook ;) en we doen beide geen rare dingen, lezen elkaars emails nooit, maar weten de wachtwoorden wel

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik weet zn wachtwoorden, en hij die van mij ook.. Ook de pincode. Altijd handig als iemand het vergeet. En het maakt mij niet uit als hij in mn hotmail oid komt, of andersom.

17. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Waar komt het idee vandaan dat als je niet alles van elkaar weet of gebruikt, je geheimen voor elkaar zou hebben?

18. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Wij weten heb beide niet van elkaar.

19. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Nee, wij weten elkaars wachtwoord niet. Hij zou hem best mogen weten, maar daar is geen enkele reden voor. Wat zou hij moeten in mijn mailbox?? Heb ook geen behoefte om zijn ww te weten.

20. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ja, dat vind ik ook heeeel vreemd... Bijna een beetje eng zelfs:)

Deel Deze Pagina