Same story. Weten we van elkaar. Geen probleem mee. Ook niet als hij in mijn mail zou gaan. We gebruiken elkaars mail soms ivm game accounts. Wist ik al een paar weken nadat we samen waren. Ik wist een dag nadat ie begon met me te versieren (en het heeft nog 7 maanden geduurd voordat ik toegaf dat ik ook al die tijd al wat voelde ) al de inlogcodes van zijn World of Warcraft-account. En ik kan je zeggen, dat betekent meer dan het weten van zijn bankpas / post / mail
ja ik weet zijn wachtwoord, maar hij doet niet veel op internet dus dat scheeld hij weet de mijne ook..
Hij weet mijn wachtwoord niet, maar het is eerlijk gezegd al een klein wonder dat hij tegenwoordig een emailadres heeft waar hij gebruik van maakt Nu gebruik ik windows live mail, dus met 1 druk op de knop zit hij in mijn inbox, geen enkel probleem! Ik weet zijn wachtwoord wel en mail regelmatig (zakelijk) dingen uit zijn naam. Dat laat ik hem wel altijd even weten. Maar geen probleem hoor.
Hij vergeet mijn wachtwoorden altijd of weet niet hoe hij ze moet schrijven. Ik weet zijn wachtwoorden wel.
Ik hoef zijn wachtwoorden neit te weten heb niks te zoeken op zijn mail en in zijn tel. Andersom weet hij mijn dingen wel omdat hij de techneut is van ons beide
ik weet ze wel en hij van mij ook. Hij is om de week een volle week weg en er komen nog wel is belangrijke dingen op binnen. Persoonlijke dingen (van vrienden ofzo) kijk ik niet enkel dingen die ons beide aangaan.
Ook dat weten we van elkaar. Al heeft hij ook een ww die hij zelfs moeilijk kan onthouden, voor de belangrijke internetzaken. We loggen niet in op elkaars dingen tenzij we erom vragen.
wij hebben samen een mail, samen een bankrekening, en samen een gezin met kinderen. wij hebben niks te verbergen voor elkaar. ik snap dat gedoe allemaal nooit zo goed.
vind ik ook en we doen beide geen rare dingen, lezen elkaars emails nooit, maar weten de wachtwoorden wel
Ik weet zn wachtwoorden, en hij die van mij ook.. Ook de pincode. Altijd handig als iemand het vergeet. En het maakt mij niet uit als hij in mn hotmail oid komt, of andersom.
Waar komt het idee vandaan dat als je niet alles van elkaar weet of gebruikt, je geheimen voor elkaar zou hebben?
Nee, wij weten elkaars wachtwoord niet. Hij zou hem best mogen weten, maar daar is geen enkele reden voor. Wat zou hij moeten in mijn mailbox?? Heb ook geen behoefte om zijn ww te weten.