Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Ieder zijn eigen keuze daarin. Hier heeft het niets te maken met vertrouwen of geheimen. Het is gewoon zo gekomen. Het zal me ook werkelijk waar niet boeien of hij mijn dingen weet of niet. Wij vertellen elkaar sowieso altijd veel dus het komt altijd wel ter sprake. Plus wat ik al zei, we zitten naast elkaar met de pc. Ik zie het totaal niet als een inbreuk op mijn privacy. Ik heb er zelfs nog nooit zo over nagedacht. En hij ook niet als ik hem goed begrijp. Ik geloof dat na dit topic ik wel op mijn hoede zou gaan zijn als hij ineens wel dingen afschermt . LOL.
Oh ik zal het nog gekker maken. Ik weet van mijn beste vriendin ook haar wachtwoorden. En zij, als ik het goed heb, die van mij ook . En als het nodig zou zijn weten we zo elkaars pincode.
We weten het wel van elkaar maar we kijken er niet in als het niet nodig is. Soms verwacht hij een e-mailtje van zn werk en dan vraagt hij wel eens of ik even wil kijken. Ook weet hij het wachtwoord van mn telefoon, die gebruikt hij als hij naar servicenummers moet bellen en ik ben thuis. Telefoon ligt bijna altijd op de salontafel haha ongeacht of ik boven ben of niet.
Hier ook. Ken alle wachtwoorden, pincodes etc. Bankzaken regel ik hier altijd. Emails versturen doe ik ook meestal en heb nu bijv. veel dingen op marktplaats staan en dat staat op zijn account. Dus de mails komen bij hem binnen. Dus zit ik automatisch veel op zijn email. Mijn wachtwoorden weet hij volgens mij niet, als het nodig is, geef ik die maar hij vergeet ze ook snel. Op mijn email kan hij makkelijk komen via msn. Zie het probleem er ook niet van en voor mij is het heel normaal.
Wij gebruiken samen 1 email.Onze telefoons staan altijd aan,maar daarvan weten we ook elkaars codes. We hebben ook 1 bankrekening waarvan we beide een eigen pas met ieders een eigen pincode hebben,maar we weten elkaars code ook daarvan.