wij willen vandaag onze musketiers even laten luchten ( is hoognodig druk en vervelend) aangezien hem dat buiten niet gaat worden willen we gaan zwemmen. normaal gaan we altijd naar het caribabad in gorinchem maar ik heb hier nog een kortingsbon liggen voor het sportiom in den bosch. nu gaan wij voornamelijk gebruik maken van het peuterbad ( kids 4-bijna 2 en 11 maand) is dat een beetje de moeite of echt maar een badje van 3 bij 3 met 1 spuitend ding erin??? want dan ga ik liever naar het caribabad want dat is echt een leuk kleuterbad met ook glijbaantjes enzo. oja en nog een klein vraagje: onze jongste is 11 maand en al 2 dagen wat koortsig. nu oogt hij goed maar laat hem maar niet zwemmen. maar op zic gewoon in een box liggen in een zwembad kan toch geen kwaad?
Ik woon toevallig vlakbij het Sportiom en vind het kleuterbad niet zo geweldig. Sinds onze dochter haar zwemdiploma heeft vind ik het Sportiom wel helemaal geweldig. Dit komt omdat het verder wel een leuk bad is. Veel plezier vandaag.
Geen ervaring wel een vraagje. Is het caribabad erg druk.op zondag? Wij wonen er nu vlakbij en lijkt me leuk voor de oudste maar vaak is het in zwembaden zo druk op zondag
Ik vind het sportiom niet zo heel bijzonder. Het heeft een leuk peuterbad, maar als je toch een eindje wilt rijden kijk dan eens bij het golfbad in Oss!
bedankt we gaan toch maar naar het caribabad. drukte valt wel mee op zondag hoor eylem, tenminste die paar keer per jaar dat wij gaan op zondag.
Ze hebben alleen altijd belachelijk lange rijen bij het Caribabad, vooral op zondag en ze zijn vaak erg traag bij de kassa. Als je gelijk gaat als het open is, dan gaat het wel tot een uur of twaalf, daarna wordt het vaak erg druk. Sportiom nooit geweest, vriendin van me wel, maar die zei ook dat het leuker is voor kinderen met een zwemdiploma.
lange rijen herken ik niet maar die traagheid wel ja. pfff staan gewoon op hun gemak te kleppen met elkaar
Wij vinden het sportiom wel leuk! E. Kan zelf van de glijbaan etc. En in het golfslagbad houd ik haar gewoon vast. Ook door de grotte zwemmen vind ze geweldig en natuurlijk het.bubbelbad wij gaan zeker 1x pw daar na toe.