Hoi dames, Heb een vraagje aan jullie. Volgens mijn banner heb ik altijd mijn eisprong op dag 13. Gezien mijn regelmatige cyclus zou je zeggen dat ik altijd op dag 13 een eisprong heb. Maar is dat wel 100% zeker? Of kan het zo zijn dat ik een vroege of late eisprong heb? Als dat zo is, moet mijn cyclus dan niet met een paar dagen schommelen of maakt dat helemaal niets uit? Aangezien het nog niet gelukt is om zwanger te worden, heb ik een vermoeden dat wij misschien op de verkeerde dagen klussen. Alvast bedankt voor de antwoorden
je banner geeft een indicatie. maar het is uiteindelijk bij iedereen anders. ik ben op dag 8 uiteindelijk bevrucht. en als je juist wilt klussen zou ik vanaf dag 8 tot dag 18 om de dag klussen en niet alleen rond je eispron volgens de banner!
Je moet rekenen ongeveer 14 dagen voor NOD is eisprong. Wat betreft klussen heb je de meeste kans als je het om de dag doet. Verder is op het goede moment klussen ook geen zekerheid dat je zwanger wordt of dat het goed gaat. Per cyclus heb je zo'n 20% kans dat de zwangerschap doorzet en als het misgaat merk je daar niets van: je wordt gewoon ongesteld. Probeer je geen zorgen te maken, maar ik weet ook uit ervaring hoe moeilijk dat is. Ongeveer een week voordat ik positief testte zat ik huilend bij mn huisarts omdat mn menstruatie uitbleef en ik dus weer een langere cyclus had ... Ik wens je heel veel sterkte.
Ik probeer me er ook geen zorgen over te maken, alleen heb ik juist een mooie cyclus om mijn eisprong goed uit te kunnen rekenen. Maar ja, dat betekent dus ook niet alles
Alleen met ovulatietesten heb je zekerheid over je eisprong. Helaas is het niet anders.... zolang je niks voelt of ziet kun je niet zeggen wanneer het precies is. Groetjes Jelske
hoi hoi, Ik dacht ook altijd dat ik een eisprong had op dag 14. Wat blijkt. Ik gebruik de persona en kom uit op dag 17 en 18! Telkens verkeerd geklust dus!
ik gebruik ook persona (dit is de eerste ronde) had meestal een cyclus van 28 dagen en 2 keer 24 dagen. en met de persona kom ik uit op dag 11 en 12 van de eisprong. dacht eerst op dag 14 of 15. liefs san.
ik moest vandaag naar de gyn en had voor de eerste keer mijn eisprong nu op dag 12. Hij ging een echo maken en zei dat de eisprong gisteren was geweest ( en ik voelde ook iets aan die kant dat heb ik hem gezegd voor dat hij aan de echo begon) en ik had eigenlijk de eisprong dinsdag of woensdag moeten hebben
hoi meiden, Even over een ovulatietest he: ik heb gelezen dat zelfs mannen positief kunnen testen met een ovulatietest en dat ze dus niet zo betrouwbaar zijn. Wat is jullie ervaring daarmee? xxx Loesie
Mijn eisprong is ook pas op dag 17 bij een cyclus van 29 dagen. Ik gebruik ook de persona (voor de 2e ronde nu) ben er direkt mee begonnen, maar erg blij mee!
ik heb tot nu toe altijd met de ovulatietesten me ei kunnen vinden. wel heb ik voor de zekerheid erbij getempt, want als je tempratuur niet stijgt na een positieve test heb je waarscheinlijk ok geen eisprong gehad ondanks de positieve ovulatietest. dus meet ook je temp elke morgen en zodra deze stijgt weet je dat je ei is geweest. klussen is te laat als je temp stijgt vandaar ook de ovulatietesten erbij gebruiken.
Hoi Seker, In ronde 4 ben ik ook met ovulatietesten begonnen en toen was het meteen raak! Helaas is het daarna wel mis gegaan. Ik vond het zelf heel fijn om exact je vruchtbare dagen te weten m.b.v. ovutesten. Succes ermee in ieder geval! Ik duim voor je. Marie
Hey meiden, kan het ook zijn dat je helemaal niet positief test met een ovu-test maar wel een eisprong hebt? Ik heb een cyclus van 27 dagen en ben met dag 10 begonnen met ovu-testen (dipsticks en clearblue digitaal) en had alleen gisteren met de dipstick een duidelijke streep (niet zo donker als de controlestreep), voor de rest had ik bij alle testen deze ronde geen streep en geen smiley. Vandaag weer een dipstick en een digi-test gedaan, bij de digi-test nog steeds geen smiley en de dipstick wel weer een streep maar lichter dan die van gister... Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet... gelukkig hebben we wel gewoon geklust de afgelopen tijd om de dag, want hier wordt ik niet echt wijzer van... Liefs
Ik ben deze ronde voor het eerst aan het testen met ovulatetesten maar tot nu toe geen smiley. Zit nu alweer op CD 33 (vorige ronde: 44 dagen) en ben al een week of 2 geleden begonnen met testn. Wel eggwhite op CD 22, maar geen posi test. Kortom: geen pijl op te trekken.... Frustrerend!
He Marjan, dus jij hebt hetzelfde, je zit ook te wachten op de meer kan welkome smiley ... Idd frustrerend. Ik probeer er maar niet teveel mee bezig te zijn, het is tenslotte nog maar pas onze eerste ronde, maar dat werkt toch niet helemaal Zou zo graag een beetje inzicht willen hebben... Ik hoop voor je dat je snel je ei vindt en natuurlijk dan een positief resultaat! Liefs