Ja, we hebben alleen gezamenlijke rekeningen en we hebben dezelfde pincodes. Hier gaat alles op 1 grote hoop.
Ik weet ook de pincode van mn vriend. En das maar goed ook, hij heeft al eens in de winkel moeten bellen naar mij wat zijn pincode ook alweer was En die van mij onthoud ie dus al helemaal niet.
ja dat weten we van elkaar. Hoewel, ik weet die van hem en hij vergeet altijd die van mij, maar in principe weet hij het
Ik weet die van hem wel en hij die van mij in principe ook, maar hij vergeet 'm steeds. We gebruiken regelmatig elkaars pasjes.
Ook daarin weten we alles van elkaar. We hebben gezamenlijke rekeningen overigens dus dan is het vrij logisch. Maar hij heeft ook een griekse bankpas en nu weet ik die code niet meer uit mijn hoofd maar als ik daar al mee zou pinnen dan weet ik hem zo. Meestal niet nodig omdat ie als een echte ouderwetse man het geld naar me toe brengt .
van mijn man weet ik alle code's maar mijn man geen 1 van mij.Hij vergeet ze toch weer.En ik onthoud altijd alles. Eigenlijk zou ik het eens ergens op moeten schrijven want als er iets met me gebeurd weet mijn man niets van mij.Ook geen wachtwoorden van internet.Zou wel moeten vind ik. Maar waar ga je dat dan opschrijven en neerleggen?
ja, hebben wel een gezamenlijke rekening maar gebruiken die niet.. weten elkaars pincode maar gebruiken elkaars pasje niet vaak. Moet af en toe wat geld voor hem opnemen van zijn rekening en hij gebruikt de mijne soms voor boodschappen.
We hebben een gezamelijke rekening en beiden ook nog een eigen en weten wel de pincode van elkaar . Komt regelmatig voor dat ik voor vriendlief pin of hij voor mij.
We "weten" elkaars pincode wel maar onthouden die niet. We hebben geen gezamenlijke rekening en pinnen eigenlijk ook nooit van elkaars rekening tenzij de ander er om vraagt ofzo. Maar we komen ook nooit in de situatie dat we elkaars pinpas nodig hebben.
wij weten die van elkaaar maar omdat vriendlief met mijn pasje was pinnen was hij zijn eigen pincode was vergeten dus nu hebben we maar wel dezelfde pincode.