Jep wij weten het ook van elkaar. Of iig.. ik weet die van hem en hij vergeet denk ik die van mij . Maar we hebben toch alles gezamenlijk, zowel betaal- als spaarrekeningen.
wij hebben een gezamelijke rekening, en daarvan kennen we de beide pincode's van de kaarten. ik had zelfs geen keuze, de code van mijn kaart moest die zijn, want die kende hij al vanbuiten
nee, wij weten elkaars pincode niet... hebben hem wel eens gedeeld, maar zijn hem ook gewoon snel weer vergeten. Hebben elkaars pasjes ook niet. Beiden ook geen behoefte aan Hebben een gezamenlijke rekening en ieder een eigen rekening
Ik weet zijn pincode, hij de mijne niet Simpelweg omdat ik alles onthoud en hij niet.. Hij weet die van onze gezamenlijke rekening ook niet. Hij heeft wel zijn eigen pas gewoon bij zich maar soms heb ik hem nodig en dan laat hij hem gewoon achter..
Wij weten elkaars pincode, maar er wordt altijd in overleg gepind! Geld uit elkaars z´n portemonnee halen word ook altijd in overleg gedaan.
Ik weet zijn pincodes wel ja. Hij die van mij niet want hij vergeet hem altijd hahaha. Als hij een iets beter geheugen had dan had hij hem wel geweten
ja wij weten elkaars pincode, komt ook omdat we maar op 1 pas internetbankieren hebben dus we wisselen nog wel eens van pinpas.
Wij hebben een gezamelijk en ik een aparte rekening, spaarrekening ook gezamelijk. We doen alles samen dus ook dit
gezamelijke rekening hier. Ik weet wel zijn code, maar ik geloof niet dat hij die van mij weet. HIj heeft altijd zij portemonnee bij zich en ik niet. Komt dus nooit voor dat hij die van mij moet gebruiken. mijn eigen rekening is er ook nog, maar die gebruiken we niet. Daar weet hij de code zeker weten niet van. Maar hij kan er wel bij via internetbankieren, dus is niet nodig om de code te weten
Ja wij weten elkaars pincodes. Hij vergeet die van mij welliswaar altijd, maar dan zeg ik em weer als hij die nodig heeft. Die van hem weet ik uit mijn hoofd.
Ik weet hem van hem ook, Als ik boodschappen halen moet neem ik zijn portomonee soms mee. Weet zelfs zijn CC pincode en soms gebruik ik die ook en zet zijn handtekening onder het bonnetje
Jep.. Al vergeet hij die van mij wel steeds. We gebruiken ook elkaars pasjes. 1 pot nat toch?! Idem met post en wachtwoorden..
ja weet zijn pincode (ook die van mijn vader) of hij die van mij weet, weet ik eigenlijk niet hahahaha. net als dat ik zijn post gewoon openmaak als ik vind dat het nodig is, hij die van mij amper (alleen pakketen)
Manlief geeft me regelmatig z'n pincode, maar die vergeet ik steevast weer...vind t gewoon niet interessant genoeg denk ik
In een kluisje bij de bank? Bewaren sommige mensen ook andere waardevolle papieren! Ik weet de pincode van zijn pas niet maar mijn pas is gekoppeld aan dezelfde rekening! Hij heeft 'm overigens wel vaker genoemd maar ik onthou de code nooit! We hadden voorheen 3 rekeningen maar gebruikten daarvan alleen de gezamenlijke. Pas sinds kort zijn de overige 2 rekeningen opgeheven.... zonde van al die kosten als je er over nadenkt
ja wij kennen de pincode van elkaars rekening, al weet ik zeker dat mijn man de mijne iedere keer meteen weer vergeet. hij is niet zo goed met cijfertjes haha. ik ken trouwens ook de pincode van mijn vader en die van mijn moeder.