Nav post en wachtwoorden, weten jullie elkaars pincode (van evt gescheiden rekening)

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavj2008, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Jep wij weten het ook van elkaar. Of iig.. ik weet die van hem en hij vergeet denk ik die van mij :D. Maar we hebben toch alles gezamenlijk, zowel betaal- als spaarrekeningen.

2. ladyjade

ladyjade Actief lid

24 jun 2011
    199
    0
    0
    wij hebben een gezamelijke rekening, en daarvan kennen we de beide pincode's van de kaarten. ik had zelfs geen keuze, de code van mijn kaart moest die zijn, want die kende hij al vanbuiten :D

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    nee, wij weten elkaars pincode niet...
    hebben hem wel eens gedeeld, maar zijn hem ook gewoon snel weer vergeten. Hebben elkaars pasjes ook niet.
    Beiden ook geen behoefte aan

Hebben een gezamenlijke rekening en ieder een eigen rekening

4. Within

Within Niet meer actief

Ik weet zijn pincode, hij de mijne niet :p Simpelweg omdat ik alles onthoud en hij niet.. Hij weet die van onze gezamenlijke rekening ook niet.
    Hij heeft wel zijn eigen pas gewoon bij zich maar soms heb ik hem nodig en dan laat hij hem gewoon achter..

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Wij weten elkaars pincode, maar er wordt altijd in overleg gepind! Geld uit elkaars z´n portemonnee halen word ook altijd in overleg gedaan.

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Had mijn tekst kunnen zijn hahahaa
    heb hem al 100 keer gebruikt maar vergeet hem steeds

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik weet zijn pincodes wel ja.
    Hij die van mij niet want hij vergeet hem altijd hahaha.

Als hij een iets beter geheugen had dan had hij hem wel geweten ;)

8. Dana

Dana Niet meer actief

ja wij weten elkaars pincode, komt ook omdat we maar op 1 pas internetbankieren hebben dus we wisselen nog wel eens van pinpas.

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wij hebben een gezamelijk en ik een aparte rekening, spaarrekening ook gezamelijk.
    We doen alles samen dus ook dit:)

10. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

gezamelijke rekening hier. Ik weet wel zijn code, maar ik geloof niet dat hij die van mij weet. HIj heeft altijd zij portemonnee bij zich en ik niet. Komt dus nooit voor dat hij die van mij moet gebruiken.

mijn eigen rekening is er ook nog, maar die gebruiken we niet. Daar weet hij de code zeker weten niet van. Maar hij kan er wel bij via internetbankieren, dus is niet nodig om de code te weten

11. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ja wij weten elkaars pincodes. Hij vergeet die van mij welliswaar altijd, maar dan zeg ik em weer als hij die nodig heeft. Die van hem weet ik uit mijn hoofd.

12. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik weet hem van hem ook, Als ik boodschappen halen moet neem ik zijn portomonee soms mee.
    Weet zelfs zijn CC pincode en soms gebruik ik die ook en zet zijn handtekening onder het bonnetje

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Jep.. Al vergeet hij die van mij wel steeds. We gebruiken ook elkaars pasjes. 1 pot nat toch?!

Idem met post en wachtwoorden..

14. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ja we weten alles van elkaar :)

15. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ja weet zijn pincode (ook die van mijn vader) of hij die van mij weet, weet ik eigenlijk niet hahahaha.
    net als dat ik zijn post gewoon openmaak als ik vind dat het nodig is, hij die van mij amper (alleen pakketen)

16. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.875
    5.161
    113
    Home
    ja wij weten elkaars pincode

17. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Hier hetzelfde.;)

18. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Manlief geeft me regelmatig z'n pincode, maar die vergeet ik steevast weer...vind t gewoon niet interessant genoeg denk ik :)

19. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    In een kluisje bij de bank? Bewaren sommige mensen ook andere waardevolle papieren!

Ik weet de pincode van zijn pas niet maar mijn pas is gekoppeld aan dezelfde rekening! Hij heeft 'm overigens wel vaker genoemd maar ik onthou de code nooit!

We hadden voorheen 3 rekeningen maar gebruikten daarvan alleen de gezamenlijke. Pas sinds kort zijn de overige 2 rekeningen opgeheven.... zonde van al die kosten als je er over nadenkt ;)

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja wij kennen de pincode van elkaars rekening, al weet ik zeker dat mijn man de mijne iedere keer meteen weer vergeet. hij is niet zo goed met cijfertjes haha. ik ken trouwens ook de pincode van mijn vader en die van mijn moeder.

Deel Deze Pagina