Nav slaaptopics: hoe vaak wordt je kind wakker 's nachts?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door raspberry, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak moet je 's nachts nog naar je kind toe?

1. Nooit

2. 1 keer

3. 2 keer

4. 3 keer

5. 4 keer

6. 5 keer

7. vaker dan 5 keer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik ben even benieuwd. Geen discussietopic dus, gewoon plain and simple:
    hoe vaak wordt je kind nog wakker 's nachts en moet je er even heen. Maakt niet uit waarom je erheen moet, voeding, speentje, aai over de bol, verschonen. Maar hoe vaak moet jij nog uit bed (gemiddeld genomen), omdat je even naar je kind moet?

Ik voeg een poll toe :)
    (zal wel even duren voor die zichtbaar is)

2. Delta

Delta Niet meer actief

Niet, toevallig afgelopen zaterdag n8 ff, mn vriend had haar eruit gehaald en verder geslapen in ons bed, toen mn vriend zich tijdje later wilde omdraaien, werd ze wakker ervan, toen weer naar dr eigen bed, en sliep ze door daar tot uurtje of 9 smorgens.

Verder komt ze nooit snachts.

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Onze oudste was tot 18 maanden zeker 5 ,eer per nacht wakker onze jongste sliep met een6 maanden de klok rond

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Dat ligt er aan, ik heb er twee. Dus de ene nacht moet ik naar de een en de andere nacht naar de ander :D En straks wordt het helemaal bal met nummer 3 erbij met nachtvoedingen, dus ik stem maar even niet in het topic want dat is vast niet representatief ;)

5. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    ik heb nooit gestemd.
    Hier worden ze soms alleen wakker als ze ziek zijn.Anders nooit.Ze slapen van 8 tot 8 in de ochtend.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Nooit. Tenzij hij ziek is ofzo. Dat is al sinds hij 4/5 maanden is en hij is nu net 2 jaar geworden.

7. raspberry

Het hoeft niet representatief te zijn hoor :)

8. raspberry

Voor mijzelf: Caitlyn wisselt nogal. Een goede nacht betekent 1-2 voedingen en verder gewoon slapen.
    Maar als ze niet fit is, is ze rustig 5-6 keer wakker, en dat is dan nog heilig naast de drama's die we met onze oudste gehad hebben...

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb 1 keer gestemd. Gemiddeld genomen ga ik 's nachts 1 keer per nacht eruit, een enkele keer (1 keer in de 2 weken? zoiets) voor de oudste. De jongste wordt meestal wel 1 of 2 keer wakker 's nachts maar heeft bijvoorbeeld vannacht en 2 dagen geleden ook al een hele nacht van 19 tot 7 doorgeslapen (hoera!)

10. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Voor de oudste nog nooit, en de jongste sliep met 4 weken door. Beide slapen de gehele nacht, dus heb nooit gestemd.

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Verschilt heel erg per nacht. Sommige nachten slaapt ze moeiteloos van 19 tot 8 zonder wakker te worden, andere nachten moet ik er 3 keer uit om haar weer op dr rug te leggen, speen te geven, knuffel te geven enz. Wakker voor voeding wordt ze eigenlijk nooit 's nachts.

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier nooit, zelfs als hij ziek is moet ik hem wakker maken om hem uit zijn braaksel te halen.. En in die gevallen heb ik toch echt liever dat hij me wakker huilt/roept oid.. Maar verder heerlijke slaper!

13. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik moet er 's nachts 1 a 2 keer uit. Meestal een keer voor een voeding en een keer voor een speen/aai over de bol.

Anderhalve week terug sliep ze van 21:00 tot 07:00 met een voeding om 23:00. Mis ik wel een beetje... Maar nu ze op haar eigen kamertje slaapt, slaap ik zelf ook een stuk dieper.... Dus dan kan ik die 2 of meer keer prima hebben.

14. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Als hij niet verkouden ofzo is slaapt hij lekker door en hoeven we er snachts niet meer uit..

15. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ik heb 2 keer gestemd. Maar ik hoef er niet uit want ze ligt tussenin ;) Ze heeft vanaf 6 weken tot 5,5 maand iedere nacht doorgeslapen, sindsdien komt ze snachts weer voor 1 a 2 voedingen en soms zelfs wel 3 of 4 maar dan zit ze meestal niet lekker in haar vel door tandjes/ziek/sprongetje/oid. Gemiddeld genomen wordt ze 2x per nacht wakker.

16. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ben er alleen de eerste weken 's nachts uitgegaan voor een voeding maar vanaf het moment van doorslapen slaapt ie ook door, kletst soms wel eens 's nachts een uurtje maar valt vanzelf dan weer in slaap...heeft gelukkig de slaapgenen van zijn vader. Nooit dus.

17. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik heb 3 keer gestemd, dat is het gemiddelde. Hier reken ik ook de late avondvoeding bij, die ze sinds kort weer vraagt.

Soms slaapt ze daarna netjes door, maar vaker wordt ze nog 1 a 2 keer in de nacht wakker.

18. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Mijn zoontje is bijna 13 maanden en wordt gemiddeld 1x per nacht wakker (zo rond half 2 meestal). Ik moet dan wel naar hem toe, en ben wel even met hem bezig dan, hij valt zelf niet weer in slaap. Het gaat nu wel langzaamaan beter, er zitten al nachten bij dat hij wel lekker doorslaapt tussen 8 en 7. Ooit komt het wel goed... haha.

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dat wisselt hier enorm! Ligt er maar net aan hoeveel last hij heeft van zijn reflux! Vaak ook als hij daar flink last van heeft zijn we dik 2.5 uur met hem bezig om te troosten. Gaat t wel redelijk goed dan is het meestal 1 tot 3 x even een speen geven en weer verder tukken... Ik stem dus maar op 2 x om het even gemiddeld te houden ;)

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik mis de optie "af en toe". Heb nu 1x gestemd. Ik denk dat hij 1x per week 's nachts wakker wordt omdat hij zijn knuffel kwijt is, of een vieze luier heeft.

Met een week of 8 sliep hij door (van middernacht tot half 7), tot een half jaar een late avondvoeding gehad (ongeveer 22.30), vanaf de 6 maanden slaapt hij normaliter van 19.30 tot 7.00.

Deel Deze Pagina