Met enig regelmaat lees ik hier dat er mannelijke partners zijn die peniselfies (foto van hun edele delen) maken en soms ook nog verzenden met het idee dat wij, vrouwen hiervan acuut in extase raken. Dit onderwerp is een beetje naar aanleiding van het topic confronteren of ignoren. Ik ben wel nieuwsgierig wat jullie mooi vinden aan de man. Kijken jullie naar de ogen, mooie torso of een welgevormd achterwerk? Ik kijk vaak naar de ogen, leuke twinkeling erin. Mooi mond vind ik ook fijn om naar te kijken. Daarnaast is leuke buikspierpartij mooi meegenomen en waar ik echt heel blij van word zijn een paar mooie gespierde onderarmen.
Ogen en kuiltjes bij de rug /billen Duidelijke afknapper vind ik rare oren. En van peniselfies krijg ik de verkeerde kriebels. Getver. Ik vind een piempel gewoon geen 'mooi aerodynamisch stijlvol' ding. In slappe toestand is t nog erger.
Ik val zeker niet in katzwijm na aanblik van een blote tampeloeres hoor, als ik daar een foto van zou krijgen laat ik van schrik mijn telefoon vallen gok ik haha. Waar ik naar kijk, om te beginnen zit er een leuke kop op Straalt die iets uit.....iemand kan een knappe kop hebben, maar als een verlepte augurk meer uitstraling heeft, dan laat maar. Verder ga ik toch wel voor een man man en eentje die redelijk lang is. Ben zelf ook niet klein, dus bij een ukkie voel ik mij nu niet echt vrouwelijk. Hoeft niet super afgetraind of gespierd te zijn, maar wel een figuur wat in verhouding is. Wat breder bij de schouders. En onderarmen, ja joh, van een paar mooie onderarmen krijg ik knikkende knieën hoor.
Penisselfies??? Nee dank je... Wat ik mooi vind bij mannen zijn kuiltjes en een beetje stoppelig donker baardje. Mijn man is blond whahahaaaa!!! Een mooie kop met donker haar... Mijn man is nog steeds blond whahaha! Ik hoe wel van een beetje stoere mannen, tattoos, beetje getraind (niet teveel want dat vind ik weer te) en daar voldoet mijn man wel aan hihi... En mannen in pak of uniform... Zucht!
Mooie grote armen (onder en boven), grote handen, brede schouders en mooie tanden. Verder vind ik een paar tattoos ook nooit verkeerd En aangezien ik niet de smalste ben, vind ik dat een man echt breder/groter niet zijn dan ik. Penisfoto's zou ik echt niet waarderen. Sowieso vind ik een penis, in elke staat, niet echt het meest aantrekkelijke ofzo
Goh, ik vind echt heel veel mooi aan mijn man. Brede schouders, gespierde armen, grote handen. Zijn ogen, haar, lach, snorretje/baardje, inderdaad een streepje op de buik, kont.. En tattoos, maar goed, dat hoort misschien niet echt bij het lichaam zelf.
Mijn man heeft ook alles wat ik waardeer in man, helaas geeft hij niks om tattoos, anders was hij echt perfect
Grote mooie mannen handen waarvan je kan zien dat hij hard werkt. Niet van die poezelige gladde handjes, ieeeeeh. Echt afknapper numero 1 bij mij. Verder.... Zelfvertrouwen, lekkere billen, mooi torso. En dan het liefst met baard en tattoo's.
Oh ja bah!!!! Van die gladde handjes!!! Ik wil ruwe, grote, echte mannenhanden Die van mij werkt in de bouw/metaal en heeft gelukkig geen gladde poezelige handjes
Niet fysiek, maar: zelfvertrouwen. Als een man lekker zelfverzekerd overkomt (mag zelfs een tikkie arrogant) maakt dat al gelijk een stuk aantrekkelijker. Puur fysiek vind ik de borst, schouders en rug bij mannen supermooi. En mannenhanden, mmmm.
Gladde handen betekent niet meteen dat een man niet hard werkt hoor Mijn man heeft normale handen, niet ruw beschadigt of wat dan ook en hij werkt keihard Mijn vader werkt ook hard en heeft dus wel van die hele grote ruwe handen.. Bah vind dat zo vies van die dikke grote grove vingers