Ik heb er 2, waarvan er 1 perfect zit en de andere niet zo. Die moet dus weg, want hij benadrukt de rolletjes ipv ze te camoufleren. Daar voel ik me niet fijn in. Ik ga maar eens een paar nieuwe halen, maar alleen kopen als ze ècht goed zitten. Naar m'n werk trouwens NOOIT een spijkerbroek.
Hier net zo! Heb wel een tijd lang na de bevalling (ks) leggings gedragen, maar vind ze maar zweten en met een tuniek kreeg ik vaak te horen: ben je zwanger? Ben sinds kort weer een paar kilootjes minder en lang leve de jeans! Bootcut, boyfriend, straight, heb er wel een paar!
ik heb 1 lekkere zwarte spijkerbroek, zou er nog wel een willen, ma ik vind het ontzettend moeilijk om een mooi passend spijkerbroek te vinden. als de band lager zit dan komt er een vetrol bovenuit en als ik een hogere band neem dan krijg ik een pofkont en wordt het aan de voorkant bij mijn kruis zo rimpelig en floderig doordat ie niet goed aansluit, pak je dan een maatje kleiner dan zit ie weer te strak en kun je niet bewegen omdat mijn bovenbenen er niet in kunnen, pfff een pantalon is zoveel makkelijker ma ik zou wel heel graag een mooie spijkerbroek willen.
Ik heb er heel veel... Ze staan me gewoon heel goed. Allemaal low waist. Ik heb van skinny's tot flares, baggys, you name it. Maar ik heb ook broeken van andere stoffen hoor. Ik draag alleen noooooit leggings, behalve als ik hoogzwanger ben.
Ik heb wel 2 spijkerbroeken, voor als dat echt gewoon praktisch is, (stevige boswandeling, klussen, heel koud weer en veel naar buiten moeten), maar ik draag ze dus bijna nooit. Hier ook meer van de rokjes en jurkjes met legging of panty. Werk bij een christelijke organisatie en 1 van mijn (niet-christelijke) clienten vroeg op een gegeven moment of dat da verplicht was ofzo, om een rok te dragen. Haha, nee dus, voel me er gewoon lekkerder in (En dat terwijl ik vroeger, zo tussen 6 en 16, niet in een rok of jurk te krijgen was! )
Ik niet! thnk god dat ik niet de enige ben haha. Ik draag veel jurkjes en leggings en naar mn werk wat loszittende broeken met een leuk shirt en kekke sneakers eronder
Ik ben verslaafd aan spijkerbroeken. wijde pijpen, skinny's, boyfriend, vale, kapotte, korte. Ik draag ze ook eigenlijk bijna altijd. Ik houd ook wel van pantalons en rokken enzo hoor, maar ik vind het moeilijker te combineren. Ben ik ook een beetje te lui voor denk ik. Daarbij houd ik wel van functionele kleding i.v.m. huisdieren enzo. en het is toch wel stoer. Ik houd niet van meisje, meisje kleding.
Ik heb een paar maanden geleden er 1 van Tommy gekocht nog niet aan gehad. Ik voel me er niet meer prettig/vrouwelijk in.