Mijn dochter is goed op weg met lopen. Ze doet het de hele dag maar valt ook nog vaak. Ze doet het nu 1,5 week zoiets. Nu wil ik toch eind deze maand andere schoentjes voor haar gaan kopen. Ze heeft nu nog schoentjes van aapiez alleen die zijn niet helemaal dicht, soort zomer schoentjes. Nu gaat het nog wel met het weer maar ja het begint nu echt kouder te worden dus wil ik wel dat ze warme schoentjes aan heb. En ook wel schoentjes waarbij ik over 2 maanden niet weer andere moet kopen omdat ze dan goed loopt. Kan het ik het beste gewoon in een schoenenwinkel informatie vragen wat ik het beste kan doen? wat denken jullie?
Je kan elefanten groep 1 halen - goede flexibiliteit voor deze fase en stevig en warm genoeg voor de komende maanden. Hier heeft dochterlief ruim 3 maanden met haar eerste paar elefanten gedaan!
Iemand ervaring met de schoenen van Jochie? Daar hebben ze ook laarsjes als 1e loopschoentje, erg leuk! Alleen geen idee in welke winkel ik deze kan halen..
Hier Jochie, als eerste loopschoentjes bij mijn zoontje. Super tevreden over! Mooi flexibel en helemaal van leer.