Hoi meiden, Misschien een rare vraag. Ik.krijg van iedereen te horen al vanaf het begin dat ik zo'n grote buik heb. De echo's laten zien dat ze een normaal gewicht heeft en soms zelfs wat achterloopt. Dat gaat dan echt om enkele dagen. Bij mijn eerste echo ook een grote buik en toen dachten ze een 9 ponder. Resultaat een baby van 3100 gram... Wat zijn jullie ervaringen? Hadden jullie een grote buik en toch een kleine baby? Groetjes
Yup! 20 kilo aangekomen, knoert van een buik en m'n dochter woog 4240 bij de geboorte en was 54 cm lang. Met de echo's hebben ze het nooit gezien. En benieuwd hoe het deze keer zal zijn. Heb voor mijn gevoel al een grotere buik als toen . Foto is genomen op de dag dat ik ben bevallen .
K had een hele grote buik. Ze dachten dat ik een boven gemiddeld groot kind zou krijgen, meisje was nog geen 6 pond hahaha. Op tijd geboren. Dus nee, grote buik, wil nog niet zeggen grote baby.
Ik had ook een flinke buik en mijn baby was 3376 gram gewoon gemiddeld toch ? Kindje is met 39.6 dagen geboren dus geheel voldragen zeg maar. Zegt dus niet alles, moet ook zeggen alles zat (en gedeelte zit ) op mijn buik. Tot een week voor me bevalling kon ik mijn broeken nog aan. Teminsten de knoop kon niet meer dicht maar mijn benen waren amper dikker , ook me gezicht en armen niet.
Hoeft niet hoor. Bij mijn eerste hele dikke buik, ze woog 3355 gram en de tweede ook een dikke buik, maar naar mijn idee minder groot als de eerste keer en de tweede woog 4250
Hier een heel grote buik, werd rond 6 maand al hoogzwanger geschat en zoontje woog ook 4315gram op 39.4weken. Hier klopte het dus wel
Ik had ook een grote buik bij mijn eerste en hij woog 3950 gram en was 53cm... Ben ook 17kg aangekomen en kreeg constant bij 25 week al de vraag of ik niet al bijna bevallen moest haha.
Hier niet een erg grote buik, gewoon. En maar 10 kilo aangekomen. Bevallen met 39,4 weken en een zoon van 57 cm en 4880 gram. Tijdens de echo is dit niet gezien.
Ik had een hele grote buik (van achter zag je daar echter niks van) en mijn zoontje was ook een klein kalfje haha... 57 cm en 4,5 kilo Maar grote/kleine buik zegt meestal niks over het kindje...
Hier wel. Mijn uk is nu rond de 3800 gram en ben vandaag 34,5 weken. Met 33,6 weken woog ze al 3620 gram. Uk heeft nog erg weinig vruchtwater. Dus dit is puur buik met baby en geen vruchtwater meer aangezien ik al 2 weken met een gescheurde vlies loop en vruchtwater blijft verliezen. Ik wordt over 3 weken ingeleid. Wordt dan rond de 9,5 a 10 pond geschat. Arme ik.
Hier megabuiken bij de eerste twee. Normale formaten baby Wel beide keren heeeeeeel veel vruchtwater!
Volgens mij zegt het allemaal niet zoveel over hoe groot de baby zal zijn. Mijn nicht had echt een mega buik, elke keer schrok ik er weer van en haar zoontje woog 3700 gram. Ik had bij mijn dochter, vind ik zelf.. een normale buik niet groot niet klein en zij woog 3110 gram. Nu zegt iedereen steeds dat ik een kleine buik heb voor het termijn, Ik vind hem zelf best groot alweer morgen pret echo ben benieuwd wat hij ongeveer weegt nu.
Mooie buikjes Mijn buik was behoorlijk gegroeid nadat ik met verlof ging. Voor mijn gevoel had ik op het laatst ook een megabuik... Mijn zoon bleek 3400 gram te zijn (39+2), dus gemiddeld. Maar ik had blijkbaar veel vruchtwater.
Bij de eerste had ik ook een grote buik en die woog met de geboorte 3510 maar wel met 36.9 geboren. Dus volgens de gyn was dat ook een ruime 8 ponder geworden als hij nog 3 weken was blijven zitten.
Hier een niet zo'n grote buik, maar wel groot geschat kind. Gyn zei wel dat ik heel erg naar binnen draag.
Hier 3 keer grote buik (gehad), de oudste woog 3850 en was 54 of 55 cm, vooral lang dus. Voor hem ben ik ook bij de gynaecoloog geweest voor een groei echo, omdat de vk hem heel groot inschatte met bijna 40 weken. Bij de 2e weer een flinke buik, maar een klein ukkie kwam er uit, 3600 gram en maar 45 of 46 cm ongeveer. Droeg maatje 44 de eerste weken. Dit keer weer echt flink, geen idee nog of baby groot is, tot nu toe nog geen reden om het te onderzoeken.
Ik heb ook een grote buik en ben in totaal zo'n 20 kilo aangekomen. Ik krijg regelmatig te horen van weet je zeker dat het geen tweeling is? De verwachting is dat ons kindje rond de 40 weken qua gewicht op zo'n 7 pond zal zitten, dus blijkbaar zegt dat niet zoveel.
Ohja brrr de kilos niet te vergeten haha Hier ook al ruim 15kg aangekomen als het ondertussen geen 16 is
Hier kleine buik, zoontje werd tussen de 5 en 6 pond geschat maar was met 39+5 toch echt 3400 gram en 50cm