serieus??? ik zou de manager erbij halen, een brief schrijven naar hoofdkantoor...ik denk dat als je haar buiten haar werk tegenkomt en zeker als ze met wat vrienden is je ze misschien wel krijgt...dus je moet hier echt werk van maken hoor!! Ik weet niet wat wijsheid verder is, negeren en gewoon dom gaan lachen (maakt ze vaak nog kwaaier )...en zou al zeker nog een keer bij haar aan de kassa gaan maar dan met mn mobiel op record Kom maar op!
Oh wat ben ik blij dat het mij niet overkomen is. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik haar aangevlogen was. Gelukkig hier nooit rot behandeld bij de ah. Ondanks dat mij kinderen weleens een souvenirtje hebben meegenomen, uiteraard terug gebracht, de koffiecorner besmeuren met thee,suiker en melkpoeder. En laatst nog een paar flessen rode wijn gesneuveld hebben. Nee ik ben allang blij dat we uberhaupt nog naar binnen mogen. En toch worden wij nog steeds vriendelijk geholpen. Ts niet wegblijven hoor, gewoon boodschappen blijven doen. Jij bent tenslotte niet fout maar zij.
zo hey! die is grof! ik zou idd net als je man zegt de krant bellen..... en dat ook melden bij het hoofdkantoor als ze je niet serieus nemen. stonden er nog meer mensen in de rij dan? zeiden die niets? wat een asowijf zeg die moet meteen ontslaan worden op dat moment al eigenlijk! pas maar op dat je die leipo niet tegenkomt ergens want als ze zo al durft te doen op haar werk, wat zou het dan voor iemand zijn als ze vrij is?
indd, wtf?! die had/heeft echt geen zin om te werken... bah zielige mensen! niks verder van aantrekken hoor !!! wat een debiel wijf, om t even heeeeeel zacht uit te drukken!
Volgens mij kan je zelfs aangifte doen wegens bedreiging.. Ze zat je toch te bedreigen.. Ik zou het niet pikken, en zeker niet afwachten wat het filiaal ermee doet. Je weet niet wat voor verhaal zij nu ophangt bij haar leidinggevende.. En volgens mij beschuldigd ze jou ook nog eens van het maken van vals geld, wat niet zo is. En het vals beschuldigen van iemand is volgens mij in Nederland ook nog eens strafbaar.. Dus ik zou er zeker werk van maken. Dit is toch van de zotte..
ja zou zoiets ook doen idd wat een achterlijk mens zeg!! Ik houd niet zo van aangiftes doen maar volgens mij leert ze eerder ergens niet van. Ik ben wel zo'n bitch dat ik dan elke dag bij haar ging afrekenen, en express heel aardig doen met getuige uiteraard net zo lang tot ze echt haar uit haar dak gaat
nja ik heb met de leidinggevende afgesproken dat ik haar maar ontwijk voortaan miss vga ik van de week samen met mijn vriend haha denk dat ik idd aangifte ga doen , wacht nog even af wat de manager zegt volgens mijn stiefmoeder gaat hij (de manager) er zoveel mogelijk aan doen om het binnen de winkel te houden ( nja als ie weet dat dit topic bestaat .... ) maar ja kom haar zeker wel ergens tegen waneer ze niet aan het werk is , kom nl ook wel s bij haar huis in de buurt . ze oont in een niet zo fijne wijk maakt voor mij het plaatje van gedrag en woonwijk wel weer ff duidelijk . terwijl ik altijd probeer mensen niet op hun afkomst of wat dan ook te beoordelen .
nou meid die manager is gewoon bang voor slechte publiciteit en gaat het waarschijnlijk gewoon binnen de winkel houden.. wat is dat voor maffe opmerking ontwijk haar maar :O zij moet jou ontwijken oftwel ontslagen worden.. pfff wat een gestoord wijf echt waar.. die heeft ergens een knoppie verkeerd staan vandaag denk ik.. sjonge jonge
Hoe kan je zo iemand ontwijken als alleen zij aan de kassa zit. Zal moeilijk worden. Ik zou haar zeker niet gaan ontwijken, zijn ze gek geworden. Ze ontslaan haar maar.
Nee, hart van Nederland. Pfff zat ook vol verbazing je beginpost te lezen. Niet normaal zoals jij behandeld bent.
Nouuuuu ja zeg.. Wat een brutaliteit!! sorry maar die had ik het liefst aan der haren bij der leidinggevende gedropt. Je hebt iig getuigen over hoe ze jou behandelde. Sorry maar zij hoort niet daar te zitten, zo behandel je geen klant.. kom op zeg. Jij zorgt er samen met anderen voor dat zij betaald kan worden en dan doet ze nog zo hufterig ook. ARGGGGGG ik zou me denk ik niet in kunnen houden op dat moment, ben al een flink heethoofd als me onrecht wordt aangedaan maar helemaal als het op die manier was gegaan zeg! BAH! Sterkte Nikkie! Ik hoop dat er wat met je klacht wordt gedaan. Ze zullen ongetwijfeld camera's bij de kassa's hebben hangen.
nou die waren met mijn nog niet klaar geweest, ik zou zowiezo aangifte doen van bedreiging en ik denk dat de krant of hart van nederland ook een leuke is!!!!!! hier een tijd terug ook zo behandeld, ik had wat haast had luierbroekjes nodig, ik had mazzel hele vak was leeg behalve bij de maat die ik moest hebben, dus uit het vak gehaald en afgerekend thuis pak open gemaakt, bleken het gewone luiers te zijn:x. nou had dus zon trutje bij de balie, en ook de zoon van de eigenaar (kakkertje) ik stond op ontploffen , toen heb ik hem even duidelijk laten zien hoe en waar alles staat, moet ie zijn vakkenvullers maar beter controleren. ik ben goed te keer gegaan hahahhahaa. dat trutje zegt nog steeds niks aan de kassa en ik doe dan ook extra vrollijk goedemiddag of goede morgen
Iemand van die leeftijd die beter zou moeten weten spoort echt niet. Sorry hoor maar dit is echt niet normaal zo als jij behandeld bent. Zo'n muts zouden ze achter elkaar moeten ontslaan. Eigelijk nog op staande voet.
Als we nou weten welke ah het is dan kunnen we misschien afespreken dat een clubje meiden daarheen gaat (degene die in de buurt wonen) en dan allemaal betalen met monopoly geld En dan als laatste ts. en als ze dan uit haar slof schiet aangifte doen hahaha
haha mn vriendinnetje gaat staks ook boodschappen doen en bij haar kassa staan en betalen met 50 euro en de hartelijke groeten van mij ik heb net de politie maar gebeld , ze zeiden dat ik even moet afwachten wat meneer de manager zegt en dan kan ik aangifte komen doen .
Gaat je vriendin dat serieus doen? En dan durf jij straks nog met je kinderen over straat als je weet hoe ze is? Het is belachelijk hoe je behandeld bent maar ik vind dat je nu zelf ook gaat uitlokken (en is dat ook niet strafbaar? )