Nav topic over"vals geld"het vervolg .......

Discussie in 'De lounge' gestart door nikkie83, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    nee ik zou niet weten wat eigenlijk :)

ik heb de manager inmiddels gesproken en die doet of t normaal is .
    dus ga straks aangifte doen en nog bellen met een of andere operationeel manger van AH .

2. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    ik zou zeker hoofdkantoor bellen, aangetekende brief, dreigen met hart v nederland etc etc...

3. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Huh??

Ik zit hier ff met open mond jouw verhaal te lezen..
    Ik heb nog nooit meegemaakt dat een cassiere zo doet tegen een klant:$
    Schrik hier eigenlijk best wel van dat dit zomaar gebeurt..
    Hoop dat ze haar ontslaan want dit kan echt niet..

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jeetje wat apart, ik heb zelf ook achter de kassa gewerkt maar wij mochten de klanten zo echt niet behandelen, dan had ik echt eengroot probleem als ik dat deed

5. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Zodeju! Dat mens is gek.
    Kan me haast niet voorstellen dat dit gebeurt!

ik zou het idd hogerop zoeken, dit kan echt niet.
    Waren er trouwens nog meer klanten bij? als getuige zeg maar?

6. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ze is dus niet ontslagen , komt er mee weg met een slappe sorry via de winkelmanager ... denkt ze
    de manager is er ook niet bij geweest en kan er dus niets over zeggen alleen heeft hij begrepen dat het vanuit 2 kanten kwam .
    wat helemaal niet waar is , iik zei alleen goedemorgen waarop zij gelijk uit der vel vloog en der dreigerij begon .. enige wat ik daar op gezegd heb is dat als ze zo stoer was het gelijk moest doen en niet buiten bij de deur of tramhalte.
    dat was het van mijn kant , geen gescheld of gedreig
    echt ik word er moedeloos en pissed of van .

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wat een gesjeed figuur die cassiere... ;) Als ik jou was zou ik de volgende keer als ze je zo bedreigt wanneer jij bij haar kassa staat er een opname van maken met mn mobiel (gewoon alleen geluid met desnoods één beeldje, zodat je kunt bewijzen dat zij het is), dan kun je altijd naar de politie stappen als het uit de hand loopt. Zonder bewijs blijft het jouw verhaal tegen het hare. Of je zet het filmpje op Youtube, zodat ze publiekelijk op haar bek gaat en wanneer je de naam van de supermarkt erbij vermeld vanuit hogere hand misschien alsnog ontslagen wordt (grote bedrijven houden niet van dit soort publiciteit). :p

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    misschien moeten wij zwangere vrouwen daar allemaal even boodschappen gaan doen, de hormonen kunnen daar dus lekker in de ronde vliegen.... ;)
    Ik zou er alsnog heen gaan met de managr praten, en an moet je dat doen waar vaste klanten bijzijn....? pff ik weet het ook niet... hoop voor je dat je haar niet tegenkomt buiten haar werk om, en anders laat je nagels groeien :D

vind het maar raar, als wij klachten binnen krijgen moeten wij daar wat aan doen ongeacht de reden....ookal is het dus een gesprek met de casiere...

9. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @nikkie83: even offtopic had je het beertje al verstuurd?
    Ik zou er echt werk van maken trouwens, gewoon je man meenemen en er weer heen gaan. Pffff lekker aso mens is het.

10. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    :$:$:$

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

weet je wat je moet doen?

2 volle winkelwagens aan spullen op de lopende band zetten die ze vervolgens scant en aanslaat, en dan op het eind zeggen" '' oops, ben mn pinpas vergeten :p''

ik zou het hier ZEKER NIET bij laten zitten, dit is echt absurd.. je zou op ZIJN MINST een boodschappenkar aan inhoud spullen gratis moeten krijgen van de manager

hoe durft ze wel tegen een hoogzwangere vrouw met peuter tssss.. ik zou alsnog ahold opbellen en zeggen wat de manager met je klacht heeft gedaan en een betere oplossing EISEN en anders zeggen dat je een brief schrijft naar kassa voor de koude douche of de krant belt, moet je eens kijken hoe snel ze worden ;)

12. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Misschien hier toch maar de vestiging van AH neerzetten?

Mijn man was verhaal gaan halen, met de mededeling of ze de zelfde bedrijging ook even wil uiten waar hij bij is...

13. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Bij de AH waar ik mijn studentenbaantje had, heeft ook iemand van de groente tegen een klant gezegd dat hij hem wel thuis zou opwachten. Die man is dus op staande voet ontslagen.

14. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    :$ Die is getikt joh!

Hebben die mensen achter je helemaal niks gezegd? Ik zou dat echt niet normaal vinden hoor en al helemaal niet tegen een zwangere vrouw en had er zeker wel wat van gezegd:x

15. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    zou dan allemaal bekenden naar die winkel sturen en dat ze dan betalen met 50 euro bij dezelfde kassadoos (in dit geval) en als ze het dan aanpakt dat ze zeggen. jaaaah deze is echt hoor. hhihiih

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik had er mooi de politie bij gehaald, bovendien er hangen toch bewakingscamera';s die hebben dat geregistreerd en buiten dat er stonden vast wel mensen bij je ind e rij.... wat een wijf zeg.
    Hoe reageerde die leidinggevende???

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    zie ik net staan dat ze er zo mee weg komt... dat had ik dus niet gepikt, en als ik jou was zou ik nu nog bellen en die manager te spreken vragen en eisen dat hij er nu iets echt mee gaat doen, zo niet hoofdkantoor inschakelen en anders aangifte doen..
    Echt hoor

18. veronique23

29 jun 2009
    39
    0
    0
    begin nu toch wel steeds nieuwschieriger te worden welke ah het is in welke plaats:D

ooohhh die was er bij mij echt niet zo makkelijk mee weggekomen,:x al snap ik je wel je bent al behoorlijk eindje op weg met je zwangerschap.
    denk niet dat je dan nog op een vechtpartijtje zit te wachten maargoed pfffff wat had ik graag achter je gestaan in de rij.

ben benieuwd hoe het verder gaat hoop dat zij er hier niet zo makkelijk mee weg komt

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    is het een franchise ah of een eigen zaak? in geval 1 hoofdkantoor bellen, in geval 2 de eigenaar aanschrijven!

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Een gesprek met supermarkt-manager en die cassiere EISEN.
    Op kantoor, beide partijen, en kijken wat ze te vertellen heeft.
    Denk jij dan echt dat de supermarktmanager haar nog in dienst wilt hebben?

Succes, en houd ons op de hoogte......

Deel Deze Pagina