Of iedereen een boos telefoontje laten plegen naar de betreffende AH, of iedereen de AH plat mailen Ik was hier ook nog niet klaar mee geweest Ow, enne....de AH ook zeker ff op dit topic wijzen
bizar : ben ook $wel heeel benieuwd zeg welke vestiging het is. Als het in de buurt is ga ik er elke dag even 1 ding kopen en dan met 50 euro betalen.
Ik schrik toch een beetje van alles wat ik hier in het topic lees. Natuurlijk kan het niet door de beugel wat er gebeurt is, maar de dingen die jullie nu aanraden om te doen kunnen ook niet door de beugel. En kwaad met kwaad vergelden is echt niet de oplossing. Vind het zelfs errug kinderachtig. Ik denk dat je gedaan hebt wat je kon en het er nu bij moet laten. Ga lekker ergens anders winkelen, dan kun je je in iedergeval niet aan haar gedrag storen en voorkom je dat het nog eens gebeurt. Wat de eigenaar met zijn personeel doet moet hij zelf weten en een verhaal heeft altijd 2 kanten. Hij kan zijn personeel ook echt niet zomaar ontslaan, daar moet hij erg harde bewijzen voor hebben voordat hij dat voorelkaar krijgt bij de rechter. Hij heeft aangegeven het voorval niet meegekregen te hebben, dus helaas niks aan te doen. Jij zou in dit geval getuigen kunnen zoeken en nogmaals een gesprek aan kunnen gaan met de leidinggevende als je de getuigen hebt gevonden. Wat de bedreiging betreft zou je de politie in kunnen schakelen en die kunnen bekijken wat ze er mee kunnen.
dit ben ik dus ook van plan , ik voel me er nog steeds klote over , normaal gesproken gaat zoiets bij mij t ene oor in , andere oor uit . Of het met ho(ror)monen te maken heeft weet ik niet . kan het niet los laten , weet in welke wijk ze woont , welk "soort"vrienden ze heeft , nee dat zit me niet lekker . heb vorig jaar ruzie gehad met iemand en zijn woorden hebben hebben mij zo hard geraakt en die persoon stond niet eens dicht bij me , hadeigenlijk niet veel met hem maar de manier waarop die woorden eruit kwamen was zo gemeend en hard , dat ik na mn nachtdienst op afd cardiologie lag omdat ze dachten dat ik een hartritmestoornis had , was "gewoon"hyperventilatie. dit is de 2e keer in mn leven dat ik echt onder de indruk ben van n paar stoere woorden . Ga dus wanneer ik rustiger ben naar de winkel toe en verwacht een gesprek met de cassiere en manager en leidinggevenden die erbij stonden . Niet om mijn gelijk te krijgen maar ik zou ook wel willen weten waardoor zij zich zo laat kennen en VER buiten der boekje gaat .
Los van wat ik er van vind, moet je misschien het toch laten rusten. Wat je hierboven aangeeft, dat je al een keertje nav een ander akkefietje op de cardiologie terecht bent gekomen, geef je eigen al aan dat het niet met je zwangerschapshormonen te maken heeft. En je zo druk maken terwijl je zwanger bent is niet goed, en ook niet als je niet zwanger bent. Het is maar 1 persoon in een zee van mensen op deze aardkloot, je weet niet wat haar probleem is en waarom ze zo raar doet, maar laat het lekker los. Het is het serieus niew aard dat je er zo veel energie en zorgen en gedachten in steekt. Ga lekker ergens anders boodschappen doen, hou de eer aan jezelf, leef je eigen leven. Dit soort mensen komt vanzelf wel een keertje karma tegen door hun eigen gedrag.