nav uitkoken hoeveel flessen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sim, 17 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

nav het topic uitkoken, vraag ik me af hoeveel flessen hebben jullie?

ikheb er heel veel verschillende aangeschaft omdat meneer uit geen enkele goed dronk, heb een gedeelte weggeven en weggegooid, zonde ja, maar alles opslaan en niet gebruiken zag ik het nut niet van in.

nu heb ik dus één goeie, en één voor sapjes straks (want in die s-fles van difrax kun je niet echt iets in laten staan, op den duur gaat ie lekken door dat ventiel)

dus ik vroeg me af hoeveel flesjes hebben jullie in gebruik?

2. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik heb een stuk of 20 flessen :(
    Ik had eerst Avent flessen gekocht maar Elena kon daar niet uit drinken omdat die speen te hard was voor haar.
    Ook een fles van difrax,nuby(of wat is het?) enz...

Nu heb ik rubbere spenen waar Elena super van drinkt!
    En natuurlijk horen bij die spenen andere flessen :(
    Maar het zijn wel de goedkoopste flessen en spenen die er zijn dus heb ik er 6 van gekocht.Gewoon voor de dag door te komen;
    En 1 keer per dag de magnetronsterilisator in...
    Dus in gebruik heb ik er nu 6.

Ik doe die flessen van Avent nog niet weg want mss kan ik ze binnekort gebruiken... :)

3. sim

sim Niet meer actief

sorry twee keer gepost :oops:

4. sim

sim Niet meer actief

gek is dat he, met avent, elijah drinkt nu uit de brede difrax fles, maar avent wil hij ook niet, lijkt inderdaad wel of die spenen harder zijn..

daar had ik dus ook alles van aangeschaft, zonde eigenlijk,maar ja je weet van te voren niet wat je kindje het lekkerst vind.

welke rubberen spenen heb je dan?

5. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik heb rubbere spenen van TIGEX.Die met 3 standen!Ben er super tevreden van
    :)

6. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik gebruik drie Avent flessen en die gaan één keer per dag in de stoomsterilisator.

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb 1 kleine S-fles, 1 grote S-fles en 2 kleine Optiflesjes. En ik heb ongeveer 30 kolfflesjes (had er wel 200 maar de overige hebben we van de week weggegooid omdat we ze niet gebruikten).
    De kolfflesjes gaan na leging meteen de sterilisator in, de andere flessen spoel ik goed af en gaan zo elke 3 dagen de sterilisator in.

8. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    5 kleine flesjes van avent maar die werden te klein dus ben ik overgestapt op;
    5 gebogen flessen van difrax (eerst een gekocht en getest, Sofie vond het prima, toen de rest gekocht). Als er 4 vies zijn stop ik alles bij elkaar in de magnetronsterelisator, past precies.

Er zit er altijd één in de luiertas met een kant en klare voeding van 200CC, dit mag koud gedronken worden (kamertemperatuur) en dat vind ze ook lekker!

Groetjes Lisette

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik heb hier ook een winkeltje aan flessen en spenen. Wij zijn zo vaak overgestapt met voeding en met de comfort was het heel erg zoeken

Ik heb staan: 2 b-free flessen, 2 difrax flessen, 4 avent flessen, een bibifles, een dodie fles en een hema fles.
    En dan wil ik het niet hebben over de spenen....volgens mij hebben we er wel een stuk of 30 :oops:

Ik ben eigenlijk het meest te spreken over de b-free, maar het is zo lastig om aan spenen te komen (tja via internet maar dat vergeet ik elke keer). Dus nu zitten we weer op de avent

10. sim

sim Niet meer actief

haha, zie dus wel dat ik niet de enige ben met een winkeltje aan verschillende flessen (dacht ik even :oops: ) maar zo zie je maar weer. volgens mij is dat echt een mama ding, mijn man heeft elke keer zoiets van: alweer een ander flesje? uit die andere dronk hij toch goed? maar dan vind ik het weer te snel gaan of te langszaam haha of hij pakt m niet helemaal goed, mijn man maakt zich daar niet druk om :)

heb de hele bovenste plank van de koelkast al vol met verschillende flesjes. denk dat ik er een paar uithaal, en boven opberg en spenen in een tupperware bakje ook opberg.

dat kan je toch wel gewoon droog opbergen?

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier 2 Aventflessen in gebruik.

12. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik had ook verschillende flessen aangeschaft, uiteindelijk drinkt Fatih uit een kruidvat fles met een platte speen. Difrax en avent, de dure flessen kon hij niet uit drinken. zondegeld dus.

13. sim

sim Niet meer actief

dat is wel toevallig, elijah is begonnen met kruitvat flessen met platte speen, nu drinkt hij wel met een brede speen, misschien drinkt ie van jou straks ook wel met een ander flesje, dus nog niets weggooien ;)

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hier gebruik ik alleen avent flessen. gaat perfect, ik heb nu 1 kleine en 1 grote, maar moet nog een grote erbij halen denk ik. ik voed meestal zelf, en als ik er niet ben krijgt die dus de fles.

als mensen flessen over hebben die amper gebruikt zijn, is het dan geen idee om ze te verkopen? het zijn toch best prijzige flessen?

15. sim

sim Niet meer actief

dat zou inderdaad een goed idee zijn! ik heb er twee aan mijn schoonzusje gegeven, haar kindjes drinken er heel goed uit, elijah eerst ook, maar ws omdat hij zo gulzig is later niet meer (die kromme flessen)

volgens mij zijn die grote van avent 6,99 om de nabij.

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja precies zo ongeveer. best prijzig dus als je er een aantal nodig hebt.
    ik zou er wel wat over willen nemen.

17. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ik gebruik 3 difraxflesjes (kleintjes)

18. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb 2 kleine avent flessen, 2 grote avent flessen en een difrax fles.
    Ik gebruik alleen die van Avent.

19. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    We hebben 5 difrax flessen en daar drinkt Finn goed uit. Voor zijn geboorte hebben we 2 avent (kleine) flessen moeten kopen en die gebruik ik nu om zijn gekookte water af te laten koelen in de ijskast voor de fles.

20. sim

sim Niet meer actief

misschien melden er hier nog een paar mensen die ze kwijt kunnen :) gebruik sinds vandaag zelf weer de avent, heb de speen aangepast met een hete naald, en hij drinkt hier niet zo snel mee als die m speen van difrax. gelukkig had ik daar maar 1 fles van (die brede dan) heb die steriliseerfles bij mijn moeder (staat ie daar in de kast :) )

houd dan voorlopig maar even twee flesjes in gebruik, kook ik één keer in de twee dagen uit.

Deel Deze Pagina