Hey hey, mn dochtertje van 4 maanden is al een poosje verkouden. Dr neusje zit echt helemaal verstopt en ze maakt echt van die geluidjes als ze door dr neus ademhaald. Ze heeft geen koorts en verder eigenlijk ook nergens last van, maar ik vind het zo zielig... We gebruiken nu sinds een weekje neusspray en hebben afgelopen nacht een ui onder haar bedje gezet. Heeft er hier mischien iemand nog andere tips??? Liefs mij
Bedje aan 1 kant omhoog, dan ligt ze met haar hoofd wat hoger en kan ze makkelijker ademen. Hebben we hier ook gedaan door een boek onder de 2 poten te leggen.
Inderdaad babyluuf smeren op de borst en rug! Wat ook helpt is, om met je kleintje op de badkamer te gaan staan en de hete douche aanzetten. Dat stomen is heel goed! Beterschap!
Sem is ook zo verkouden, gister kon hij er helemaal niet van slapen, hij kon amper ademhalen Wij gebruiken de neusspray, babyluuf en van VSM nisykind forte druppels: Nisykind Forte druppels | Pure Lijfkracht van VSM
Ik doe haar altijd voor ze gaat slapen in bad met zwitsal eucalyptus. En dan sprayen met neusspray en luuf op haar rug en borst. Dan is het even de eerste paar uur oke...
hoi heeft ze ook een loopneus. daar heb je speciale neuszuigertjes voor (o.a hema) ik gebruik deze ook en dan neusspray spinnekop
Ik had die tabletjes ook van vsm om meer weerstand te krijgen als ze verkouden zijn. Het hielp hier voor geen meter.
Ui bij het bed in stukjes, helpt hier altijd heel goed! Gaat enorm stinken maar de volgende dag ff goed doorluchten dan heb je de geur er weer uit. Maar dit helpt echt heel goed, komt alles goed los van. Verder Luuf op het borstje en nekje smeren en zoutspray gebruiken. Beterschap voor de kleine!
Bedankt voor jullie reactie's Ik heb nu luuf gebruikt, een uitje bij dr bedje gezet en nog even neusspray blijven gebruiken en het is inmiddels al een heel stuk minder. Liefs mij
Wat ook heel goed helpt is baby badschuim met eucalyptus om vrijer te kunnen ademen. Je hebt het van zwitsal maar ook etos merk.