Donker wordende huid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Romymama, 17 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Eerst natuurlijk tepels etc. die super donker zijn geworden bij mij. Toen verscheen de zwangerschapsstreep.

Maar nu verkleurd de huid van mijn oksels en liezen ook nog. Zijn er meiden die dit ook hebben? Ik ben er echt niet blij mee, vind het er zo onverzorgd uitzien! Hopelijk gaat dit weer weg na de zwangerschap? Mijn oksels vooral vind ik echt vervelend.. De rest maakt me allemaal niet zo uit.. Kan je hier iets tegen doen?

2. Shin

Shin Actief lid

24 jul 2014
    170
    0
    0
    Jaaaa heb het ook. Bleh vind het er ook niet uitzien die oksels. Streep en tepels ook aanwezig haha. Helaas kan je er niks aan doen maar gaat vanzelf weg na de bevalling!

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja heel herkenbaar maar het gaat ook weer weg hoor ;)

Ik had ineens een bruine schaamstreek, dat verkleurde gedurende de zwangerschap langzaam en vond het er maar vreemd uitzien.

Nu 5 weken na de bevalling is mijn eigen huidskleur weer terug aan het komen overal, alleen de zwangerschapsstreep is nog duidelijk aanwezig maar dat zal wel langer duren.

4. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ja dat heb ik dus ook! Ik vind het er bijna vies uitzien blergh! Mijn mannetje maakte straks een opmerking over mijn oksel toen ik met mijn arm omhoog lag dus die valt het ook al op. :D
    Goed om te horen dat je eigen huidskleur weer terug komt! Hopelijk is dat bij mij ook zo.

5. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ja dat hoop ik!!

Deel Deze Pagina