Hallo iedereen, Hier nog even een vervolg. Werd eind van de middag gebeld door vk van de praktijk. Zij was eind van de middag pas gebeld door zkh, die zeiden tegen mij dat ze gelijk vk praktijk ging inlichten gisteravond, dus niet zo netjes. Maar t wordt nog gekker, want in t zkh vertelde ze mij dat urine schoon was en niks te vinden. Tegen mijn vk, vertelde ze dat ze ong dezelfde waarde aantroffen, dus fikse blaasontsteking, en eiwit spoortjes. Maar ze vonden het te weinig om er wat mee te doen. Mijn vk die vond ook de dosis paracetamol die voorgeschreven is te hoog, niet omdat t kwaad kan voor de baby, maar t ook mogelijke zwangerschaps vergiftiging onderdrukt, of de symptomen daarvan. Ze wou me uiterlijk maandag weer zien, en zodra ik ook maar ziek wordt of me anders gaat voeken, of de baby anders zich gedraagd, wilt ze dat ik meteen bel. Ben er toch best van geschrokken. Vk van ziekenhuis had tegen mijn vk gezegt dat ik nog niet inleidbaar was. Ze hebben helemaal geen inwendig onderzoek gedaan zelfs! Nu twijfel ik enorm wat te doen, heb best pijnlijke druk van onder en in buik. Maar dat had ik ook al door t incident, maar plas ook iets vaker, en ben rustelozer vandaag, terwijl ik me moe voel.