Hallo meiden, Zit net op het toilet mijn buikje te bewonderen en ik kijk opeens naar mijn navel, zie ik dat deze van de binnenkant aan het inscheuren is?? Ik kan zeg maar het vel aan de binnenkant van de navel aan de kant duwen en dan zie ik rood achtig vel wat een beetje vocht afgeeft? Ik weet niet of ik me nu zorgen moet maken of actie moet ondernemen? Kan iemand mij verder helpen, of heeft iemand een idee of dit normaal is en wat dit precies is? Het doet niet echt pijn, beetje raar gevoel, verder nergens last van..
Hey meid, Heb net hetzelfde voor eigenlijk, het jeukt en prikt verschrikkelijk en er komt wat 'vocht' uit. Denk dat het gewoon komt door dat de vorm van je buik aan het veranderen is. ik probeer het wel goed te ontsmetten dagelijks. Ik ga het ok eens aan mn gyn vragen volgende keer liefs
Ja ik denk dat ik morgen maar even bel, het ligt er zo open bij, ben anders bang dat het gaat ontsteken.. Blij dat ik niet de enigste ben!
Goed schoondhouden.minimaal 3 keer daags. Douche kop erop. Of met een wattenstaafje en zout (gekookt water ) schoonmaken. Verder drooghouden, niet afdekken en er niet te veel aan zitten
Ik heb het ook gehad, niks mee gedaan eigenlijk....dacht zal er wel bijhoren...nu overigens geen last meer was echteerste weken van de zwangerschap. (althans week 8 t/m 12 ofzo) Maar bij ongerustheid altijd even bellen....