Reden voor ongerust te zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjeetje, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjeetje

Sjeetje Lid

10 feb 2009
    87
    0
    0
    Verkoopster
    Hoi dames,

Een klein vraagje. Ik ben nu 38 + 3 zwanger dus bijna het einde.
    Gisteren hadden we een gezellig onder onsje in de douche.;)
    Maar bij afloop had ik wat bloedverlies niet veel maar toch.
    Vandaag een dag later heb ik nog wat roos-bruinig verlies en af en toe gevoel van menstruatiepijn, ook heb ik wat harde buiken.
    Nu een week geleden hadden we ook een gezellig onder onsje in de douche en op moment zelf had ik wat verlies en was ook een uur later weg.
    Maar nu maak ik mij wat zorgen... Is er iets mis? Of is mijn lichaam zich mss klaar aan't maken voor bevalling?
    Nu moet ik donderdag op controle bij vroedvrouw. Mischien wachten tot dan of toch al morge bellen als ik nog verlies?

Alvast bedankt

2. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Ik zou vanavond de vk nog bellen.. De mijne heeft vanaf nu gezegd dat mocht er iets zijn wat mij bang maakt, ik mag altijd bellen.. Dus gewoon doen!! :)

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Volgens mij is licht bloedverlies in de aanloop naar de bevalling normaal (verstrijken baarmoedermond/verlies slijmprop). Maar als het echt op een menstruatie lijkt, moet je bellen. Dat staat iig letterlijk in de instructiebrief van mijn vk.

En voor ongerustheid geldt altijd: bellen. Dus ik zou het gewoon doen, better safe than sorry, grote kans dat er niks ergs is ;)

4. Sjeetje

Sjeetje Lid

10 feb 2009
    87
    0
    0
    Verkoopster
    ok alvast bedankt dames voor jullie reactie!

5. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik vond zelf op het eind "gezellige" onderonsjes ook niet meer zo gezellig.
    Ik had een soort weeën erna en inderdaad wat bloedverlies. Volgens de vk omdat alles zo goed doorbloed is daar.
    De weeën waren dermate onprettig dat wij dergelijke activiteiten achterwege hebben gelaten totdat ik bevallen was.

Deel Deze Pagina