Hallo, Ik vroeg mij het volgende af: wij wonen in een noodwoning ivm bouw van ons huis. Dit is allemaal prima te doen maar je moet wel door onze slaapkamer als je naar badkamer/ toilet wilt. Nu wil ik ons kindje de eerste periode op onze slaapkamer hebben in een wiegje, zo n Moses mandje. Maar overdag kan t dan voorkomen dat wij of bezoek dan steeds door de slaapkamer moeten als we naar het toilet gaan. Is dat erg storend voor de baby? Of is het een optie om haar overdag in het Moses mandje op haar eigen kamertje te leggen (daar is het rustiger) en in de nacht wel bij ons op de kamer? Ik bedoel, is het voor de baby belangrijk om zoveel mogelijk op dezelfde plek te slapen. Of maakt het niet zoveel uit omdat ik haar met haar wiegje en al overdag in haar kamertje leg en in de nacht in haar wiegje op onze kamer? Alvast bedankt!
Hoi hoi, Het is juist aan te raden om, als je zelf beneden bent je kindje in het eigen kamertje te laten slapen, ze wennen daar dan ook aan. In de nacht op jullie kamer is erg fijn hoor. Groetjes Adrienne