Ik heb nog steeds een kuiltje, denk ook niet meer dat ie bij mij nu nog gaat ploppen. Ben er eigenlijk wel blij mee, want heb er ook pijnlijke verhalen over gehoord.
ik had normaal een hele diepe navel toen ik dit topic las ging ik gelijk even kijken en voelen en merk inderdaad dat ie dus helemaal niet meer zo diep is keek er echt van op hahahha.ben pas 14 weken zal die van mij dan gaan ploppen?hahahhah nou we gaan het zien. grappig had er helemaal niet aangedacht eigenlijk. groetjes
Mijn navel is een soort gat en ik denk dat er bij mij niks zal gaan ploppen. Ik heb wel nu al een dikkere buik en mijn navel is groter geworden. Het gat daarvan lijkt wel opgerekt. Groetjes
ik heb een flinke plop navel....zie je door mijn kleding heen haha. zal een foto op mijn profiel zetten waar het op te zien is. liefs Jes
Haha, wat een raar iets is het toch he ? Ik heb normaal zo'n diepe navel dat ik echt mijn buikspieren om mijn vinger voel samentrekken als ik omhoog kom tijdens het liggen. Nu zijn die buikspieren meer opzij gevallen natuurlijk en mijn navel is nog maar een centimeterje diep ofzo. Heel raar, maar wel logisch natuurlijk. Mijn kleintje zit ook vaak precies in dat gebied.
Ben nu voor 2e keer zwanger, beide keren niet geplopt, verwacht ook niet dat hij dat nu nog doet. Hij word gewoon plat en geen gaatje meer.
Ook hier geen geplopte navel hoor. Maar ik heb normaal gesproken ook echt een krater van een navel. Nu is hij bijna gelijk met de rest van mijn buik.
Hoi Lin, Ik zie dat je vandaag bent uitgerekend! Spannend hoor! Denk je dat je kleintje snel komt, voel je al iets? Succes in ieder geval! Groetjes Banjabes
Vandaag inderdaad de uitgerekende datum. Voel me al wel de hele dag niet echt lekker en een beetje vreemd, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks. Voor hetzelfde zakt het strakjes weer helemaal af en kan ik nog 2 weken wachten voordat de kleine komt.
Bij zwangere vrouwen zie je zo'n 'geplopte' navel wel eens door de kleding heen, dat vind ik niet mooi. Die van mij is nog niet geplopt en laat dat maar lekker zo. Succes alvast met de bevalling, lin80!
Hier nog niets geplopt gelukkig, denk ook niet dat dat gaat gebeuren, mn navel is nog niet eens plat. En dat terwijl ik best een aardige buik heb. Nee vind het wel goed zo
hier sinds vorige week is mijn navel wel plat, maar gelukkig (nog?) niet geplopt. ik vind het 3xniks, eerlijk gezegd. had een heeeule diepe navel, maar omdat ik nu een heeeeeule grote buik heb (dat is het enige wat dik geworden is aan me) is die bijna verdwenen.
Ook hier nog geen geplopte navel. Wel heb ik een paar weken geleden gehad dat er nogal spanning stond op de zijkanten van mn navel. Nu zie je vooral dat de zijkanten licht naar voren komen..... maar verder nog steeds een mooi kuiltje.
Ìk had bij de vorige geen plopnavel en nu gelukkig ook niet, ik vind het iets minder mooi, je ziet het door je kleding heen enzo en dan zou ik allemaal laagjes gaan dragen enzo.. lelijk is het ook weer niet bij sommige buikjes "hoort" het maar hier is het helemaal vlak..
Hier was ie ontplopt (hahaha) met een week of 16. Terwijl jij wacht tot het gebeurd hoop ik dat het nog weggaat, ik vind het een vreselijk lelijk gezicht. Ruilen? LIefs Anita+685*/
Pijnlijke verhalen? Hoezo kanhet pijn doen dan? Lees dat veel navels niet zijn geplopt. Dacht dat het rond 30e week wel zo ongeveer zou komen bij veel vrouwen, maar ook niet altijd dus! Ook leuk dat de een zegt oh ja ik wacht er ook op en dat de ander het liever niet heeft of het eng vind. Wist niet dat er zoveel vrouwen dit onderwerp zo interessant zouden vinden. Heel leuk vind ik dit dus zoveel reacties . Daht toen ik het opende o nee Ellen kom je weer aan met je rare vragen hahaha