Ik hoop niet dat mijn navel "plopt"! En ik hoef liever ook niet zo streep over mijn buik! Dus eigenlijk het liefst mijn eigen buik maar dan want dikker en zonder uitstulpsels of strepen (in welke richting dan ook )! Plopt je navel trouwens na de zwangerschap ook weer terug? Of moet je hem zelf terug duwen ofzo? Lisszy
bij mij heeft hij nooit geplopt hij verdween gewoon. nu zit ik een beetje op het nivo van wellus nietus. het is nog een heel klein gaatje als ik ga zitten of liggen komt hij naar buiten een soort van mini plopje dus. ik ga er eigenlijk vanuit dat hij met een week of wat welw eer fioetsie zal zijn.
lisszy dat gaat allemaal helemaal vanzelf. wat betreft je eerste gedeelte. en ook wat betreft je tweede gedeelte je vraag dus. je hebt er egen invloed op en je hoeft er verder ook niks voor te doen om het weer goed te laten komen. lekker afwachten dus
Mijn 'navelkrater' wordt ook steeds kleiner. Als ik mijn huid erom heen een beetje terug duw 'plopt' ie al een beetje. Ik heb geen streep over mijn buik en ook nog geen striae