hoi ik verlies sinds gisteren mn slijmprop vannacht en vanochtend zat er ook bloed bij maar ik heb morgen een afspraak en ben heel benieuwd hoe het ervoor staat kwa ontsluiting is het raar om te vragen of ze zouden willen voelen van binnen van hoe of wat ? zou sowieso volgende week gestript gaan worden
Ik zou het gewoon vragen. Heb morgen ook een afspraak, geen idee of ze dan kijken, maar als dat niet zo is dan vraag ik het.
Dat kan je prima vragen hoor, voel je verder ook wat, afgezien van de slijmprop? Hier gaan ze mogelijk met 37 weken al kijken als ik voorweeen heb bijv (om te voorkomen dat ik tijdens mijn vakantie beval ).. Ze zei wel dat zon onderzoek de boel ook op gang kan brengen, omdat je toch rommelt daaronder, zou lekker zijn voor je
vanochtend beetje gerommel net als ik ongesteld ga worden zeg maar en af.en toe beetje druk van onderen maar meer niet hoop op 10cm al hahahaha zou mooi zijn zonder weeen maar zoveel geluk zal ik wel niet hebben dat je zo laat nog op vakantie durft te gaan hahaha maar begrijp het wel verlang ook echt naar vakantie maar ja even geduld nog
Dat is ook de vraag hoor, beslissen de dag ervoor, als ik het niet zie zitten of ik voel ook maar iets dan blijvwn we thuis!
ja idd begrijp ik hoop voor je dat het toch meezit dat je nog even lekker kan ontspannen voor de bevalling: )
Gewoon vragen hoor! Ik ben met 38.6 voor de eerste keer gestript. Heeft alleen niets gedaan daarna met 39.6 nog een keer en met 40 bevallen
Nee hoor helemaal niet raar om te vragen! Mij is tot nu 2x gevraagd of ze moesten kijken. 1e x omdat er evt een inleiding nodig was (dit was gelukkig niet nodig) Ik zat nog dicht dus strippen was niet mogelijk, ze heeft wel evn gewroet haha. 1 dag erna moest ik bij de gyn zijn, ze vertelde dat ik 1-2 cm had dus dat inwendig onderzoek had al effecf bij mij. Ik vraag de volgende keer het weer, wellicht dat ze dan kunnen strippen