er steekt een hoofd uit m'n buik! :)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Luuz, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    beetje vreemde titel geloof ik haha...

nou goed, de kleine drukt steeds zn hoofdje tegen mn buik...
    erg vervelend eigenlijk, want het is best pijnlijk...
    kan ik m (voorzichtig) terug drukken? of kan dat kwaad?
    hoop dat iemand tips heeft, want af en toe springen de tranen in mn ogen, net alsof mn buik uit elkaar scheurt..

2. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Owh.. ik duw eigenlijk altijd voorzichtig terug als ik het "vervelend" vind.. :D

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik duw af en toe de hakjes ook terug hoor! Hoofdje ligt al sinds 25 onder dus daar nog nooit last van gehad. Kontje wel maar die kan ook gewoon terug :)

4. Maia

Maia Niet meer actief

ik duw ook altijd terug hoor, hoewel het bij mij de voetjes of de billen zijn. Gewoon heel zachtjes, meestal werkt de baby zelf dan wel mee..

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Je kan gewoon terug duwen en je kan dat dan het beste met je platte hand doen. Dus niet echt porren met je vingers, maar ze plat houden. Anders por je misschien in t oogje hihi;)

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi dat zou ik niet willen.. doe het ook wel voorzichtig, ben echt een schijterd als het op de kleine aankomt, en dan is het er nog niet eens haha....

7. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Haha ik duw heel wat af! Ik heb dan geen last nu meer van een hoofdje, maar wel van kontje en voetjes!!
    Gewoon zachtjes terugduwen! :D

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    tis een beetje lastig als er een bolletje uitsteekt (beeb ligt altijd met hoofdje naar beneden) en met opstaan van de bank is dat behoorlijk pijnlijk....

9. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ja en dat blijft ook nog wel zo! Bij mij is een takelwagen nodig om op te staan haha. Vooral als ik uit een auto moet opstaan, vreselijk! En doet idd pijn ook!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha wij hebben het geluk dat we een hoge zit hebben in de auto..
    laat mezelf zo naar beneden glijden.Het bed word ook vroeg verhoogt, (hebben een belachelijk laag bed) en met moeite sta ik smorgens op.. erin kruipen gaat behoorlijk makkelijk.. plof mezelf zo neer haha...

11. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ik duw t kontje en de voetjes ook altijd terug hahaha..
    hoofdje zit beneden en heb daar g1 last van!

12. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kleintje ligt met zijn hoofd op mijn blaas en ik zou willen dat ik hem weg kon drukken, want het is behoorlijk irritant. Soms 'schudt' hij ook met z'n koppie en dan is het net alsof hij mijn blaas probeert leeg te persen. Kleine lastpak! :D

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Emma lag tot de dag van haar geboorte met haar hoofd tegen mijn ribben aan te duwen. Ik duwde haar ook altijd omlaag met een arm terwijl ik me met de andere arm uitstrekte om meer ruimte te maken. Heb me eigelijk nooit afgevraagd of het kwaad kon, voelde alleen heel irritant soms.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dat doet deze ondeugd ook haha.. zo irritant, en natuurlijk altijd als het even niet uitkomt haha...

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier is het konstant een wirwar van kont rug en benen ed. ze komen overla uit en mijn buik golft dus ook behoorlijk helemala savonds. bij mij heeft trug duwen geen enkel effect doet ie het alleen maar harder maakt er een spelletjes van zeg maar. dus ik laat hem maar een beetje en probeer zelf een andere fijnere positie aan te nemen. of laat me man zijn hand op me buik leggen die zijn warmer en daar word ie wel rustig van.

Deel Deze Pagina