5w en 2d zwanger ...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anna123, 27 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hi meiden!

Leuke kerstdagen gehad?!

Ik ben nu 5w2d zwanger en zo vreselijk onzeker...Na 2 Mk afgelopen jaar geloof ik totaal niet in deze zwangerschap..stom he...Ik heb zoiets van eerst zien, dan geloven...
    Maar goed, op hele gevoelige borsten na heb ik dan ook totaal geen klachtjes...Heb wel vanaf nod een soort vage menstruatiebuikpijn...maar lees hier dat dat heel vaak voorkomt!
    Wat ik me afvroeg...als ik met een wc papiertje vanbinnen voel..(ja ja je hebt er rare mensen bij!:D) is er op het wc papiertje een heel klein beetje heeeeeel licht bruin te zien...sinds gisteren en ook niet elke keer als ik zo voel maar soms dus wel...
    Nu lees je dat dit vaker voorkomt, maar wat is dit dan precies? Je snapt dat ik na 2x een MK super onzeker ben...Maak me toch ongerust!
    kan iemand me gerust stellen?

x

2. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hoi
    We zitten wat in hetzelfde schuitje. Ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger maar blijf het allemaal onwerkelijk vinden.
    Dit is de eerste ronde na men curretage dus het is gelukkig heel snel terug raak maar ik voel me zo bang door de vorige ervaring.
    We weten nu wat er allemaal mis kan gaan he.
    Ik moet pas 11 jan voor men eerste echo, wanneer jij? Dat is lang. Ik overbrug dat nu door wekelijks bloed te laten nemen, zo kunnen dokter en gyn opvolgen of dat al goed loopt. Men waarden vorige maandag waren heel mooi ondanks bruinverlies.
    Inderdaad sinds men nod heb ik bijna dagelijks last van een beetje beige/bruinverlies. Men onzekerheid is toen ook meteen begonnen omdat men mk ook zo begon. Maar dat werd toen rood..Dus zolang het niet rood wordt is dit niet erg, soms normaal zelfs, schrijven ze toch allemaal. VOlgens men gyn is het innestelingsbloed.
    Als je niet gerust bent, kun je mssn ook eens bloed laten nemen?
    dikke knuff I know how you feel...

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!

Meiden ik had tot en met mijn 10e week regelmatig wat bloedverlies,
    rozeverlies. Was toen niets aan de hand. Zeer doorbloede baarmoedermond.

Ik hoop dat bij jullie alles goed mag gaan, vergeet niet ook een beetje te genieten. Al is sowieso zo'n eerste echo wel een hele fijne bevestiging.

4. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Bedankt!!!Zoiets geeft steun en moed!!!

5. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Hoi!

Ik begrijp je maar al te goed! Na 2 miskramen was (en ben!) ik ook zo onzeker. Dat slijt helaas pas een beetje als je iedere keer weer een goede controle/echo hebt. Het liefst wil je elke dag horen dat het goed gaat.

Ik heb geprobeerd me voor te houden dat zolang ik geen ernstige bloeding had, het goed zou gaan. En zie mijn banner, het gaat nu ook hartstikke goed. Maar zorgen en stress zal je gezien je ervaringen blijven houden meis, alleen probeer het niet te laten overheersen. Je hebt geen invloed op of het goed gaat of niet, dus probeer dat goed te beseffen. Nu klinkt dat veeeel makkelijker dan het is, maar dat besef heeft mij wel geholpen de cruciale eerste weken door te komen zonder al te erg te freaken.

Sterkte meis en duim voor een goede zwangerschap!

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Meiden, bedankt voor jullie reacties!
    Bruinverlies is al weer weg nu.. ( afkloppen op de tafel..!)
    Ik ben echt heel onzeker en ik denk idd dat dat pas enigszins weg is na een echo! Ik mag volgende week en zou dan (volgens mijn berekening) 6w en 5d zijn...ben benieuwd!
    Ik wil het deze keer ook allemaal anders doen als de vorige keren..
    We hebben het nu bv aan niemand verteld nog en ik doe ook niet nog steeds testjes...heb rond nod 3 gewone testen gedaan en 2x een CB digitaal en zag 2x ZWANGER staan..daarna dacht ik...we zien het wel..word ook echt niet méér zwanger als ik nog meer testjes doe!

Nou meiden, nogmaals super bedankt voor jullie reacties !

x

Deel Deze Pagina