Ben vorige week donderdag geholpen aan mijn eierstok. Bij de laparoscopie is ook een sneetje gemaakt vanuit mijn navel. Nu komt hier sinds gister vocht uit en sinds vandaag ook pus. Mannn gatverdamme wat stinkt dat! Heb vandaag mijn navel 6x schoongemaakt met uitgekookt water en een gaasje. Heeft iemand nog een idee wat ik nog meer kan doen? Als ik ga zitten of staan lijkt het ook net of er aan de binnen kant iets wordt gescheurd/uitgerekt au
Als ik jou was zou ik morgen even de huisarts bellen en overleggen. Het hoort namelijk niet zo en klinkt alsof het zit te ontsteken. Succes!
Ga morgen zoiezo de HA bellen want dit is niet grappig meer. Wou zo graag dat het al over was, kan ik weer gewoon aan het werk. Verveel me stierlijk.
Haha ja maar dat ga ik niet in mijn navel spuiten Lijkt me niet verstandig aangezien het wondje dus nog een soort van 'open' is.
Hm ja dat is dan geen goed idee Wat ik wel weet is dat bijvoorbeeld sterilon de huid juist irriteert en bijv babyolie of uierzalf de huid juist geneest. Misschien een druppel olie erop?
Oh dan ga ik nu mijn bed uit strompelen op zoek naar babyolie. Het moet ergens liggen! Eerst mezelf maar eens uit bed zien te hijsen zonder een scheurend gevoel Dankje!
Wow, ik zou geen olie smeren op een geinfecteerde wond. Morgeochtend meteen je dokter bellen lijkt me een beter idee. Nu niet meer aan friemelen.
Gelukkig de olie nog niet gevonden.. Ik maak het alleen schoon met een gaasje en uitgekookt water en voor de rest zit ik er niet aan. Doet bij wijze van al pijn als ik er naar kijk. Wekkertje dan maar zetten en morgen de huisarts bellen Neem voor nu een diclofenacje en hopelijk ga ik zo heerlijk luimen.
Jodium om het schoon te maken en langs de huisarts voor een antibioticazalfje. Ik heb in mei laparoscopie gehad en kreeg toen ook een ontsteking in mijn navel. Er zaten ook nog wat hechtingen die aan het irriteren waren en die zijn eruit geknipt. Echt even naar de huisarts gaan hoor!
En dat 'scheurende' gevoel blijft even hoor, dat is de hechting. Pas wanneer die eruit wordt geknipt is dat weg. Gewoon wat de anderen ook al zeggen, even bij de HA langs en na laten kijken. Succes ermee!
niet aankomen en naar de ha gaan! ik heb 2x laparo gehad en het klinkt of het aan het ontsteken is! ik had trouwens geen last van de hechtingen misschien zitten ze te strak bij jou?
Ik heb het ook gehad en kreeg een antibioticazalf. Niet zelf mee gaan rommelen, gewoon langs je HA. Succes!
Toen ik een laparoscopie kreeg is het ook heel erg gaan ontsteken bij mn navel. Ik kreeg een penicilline kuur en moest het afdekken met een gaasje en om het uur spoelen met de douche kop.
Waar je geopereerd bent, even belletje plegen, die vertellen je wel wat je verder moet doen, of de HA idd
Om het mooi te maken.. Lig ik dus vanaf vannacht 4u al in het ziekenhuis. Het begon enorm pijn te doen maar ook doffe steken li waar mijn eierstok zich bevind. Heel wat onderzoeken verder, zo nog een ct scan. Hopelijk daarna naar huis. Mijn navel gewoon blijven uitspoelen met uitgekookt water zoals ik al deed.
Och hemel, das wat anders dan een bezoekje aan de HA. Hoop dat ze snel de oorzaak vinden! Beterschap!