Tja, de titel zegt het eigenlijk al. Zijn er mensen die zelf zwanger zijn geworden met een onregelmatige cyclus varierend van 30-70 dagen? Ik vraag dit nl omdat ik PCOS heb en onregelmatige cylci ( Nu zit ik bijvoorbeeld alweer op dag 41) . Bij mijn eerste dochter ben ik zwanger geworden na het spuiten van Gonal F. Nu hopen we op een tweede kindje, maar willen liever niet weer naar de fertiliteitskliniek. Ik wil graag horen of dit reeel is of niet. Wie is dus zonder mmm, zwanger geworden met lange, onregelmatige cylci of zelfs PCO?
ja hier een! Voor de zwangerschap van de eerste had ik een hele mooie cyclus van 30 dagen... maar na de bevalling kwam het niet meer goed Bij de 2e was ik in ronde 5 zwanger en mijn cyclus was zo... 34-40-34-35-62 62 dagen was dus raak, met een eisprong op dag 47 voor de derde was het weer in ronde 5 raak, maar ben ik eerder begonnen met tempen en was dit het lijstje 37-30-55-20-44-31-42-48-30-28-39-31 Mijn lichaam reageert heel goed op de etos ik wil zwanger worden capsules. Ik neem er 1 ipv de voorgeschreven 2 en dan heb ik een redelijk constante cyclus. Ook tempen en het in de gaten houden van allerlei kenmerken, die je lichaam je geeft, als je eisprong nadert, werken goed. Waarneming van slijm en de stand van de baarmoedermond bijvoorbeeld. Heel veel succes!!
Hier ook een onregelmatige cyclus. Variërend van 26 dagen tot 40 dagen. De eerste keer meteen de 1e ronde zwanger, maar dit werd een miskraam, de tweede keer de 6e ronde zwanger en dat gaat tot op heden goed. Groetjes Masu
Bij mij begon mn cyclus met 32 dagen en 5 cyclussen later testte ik op dag 74 pas positief. Bij mijn dochter had ik meteen een cyclus van 28 dagen, nu dus niet. Maar uiteindelijk dus ondanks de mega-onregelmatigheid zwanger geraakt!
Een paar jaar geleden is bij mij PCOS geconstanteerd, heb altijd een onregelmatige cyclus gehad. Na het stoppen met de pil snel spontaan zwanger geraakt.Noem het geluk, maar het kan dus wel! Slikte overigens ook etos zwanger worden, maar of dat daar aan gelegen heeft?
nadat ik gestopt was met de pil had ik ook last van een onregelmatige cyclus. maar na ong. een jaar was het ons toch gelukt om zwanger te worden. heb hiervoor niks bijzonders geprobeert of gebruikt.
hier ook pcos bij de eerste zwanger na 10 maanden ( puur geluk) heb cyclussen van 32 dagen tot 110 dagen voor de tweede zwanger na 1 maand stoppen pil maar mk daarna na een half jaar naar de gyn voor clomid en dat sloeg aan (wel langzaam maar toch) en gelijk zwanger...alweer bijna 22 weekjes succes!!!
Ook hier gewoon zwanger geworden met rare cyclussen! Bij mijn laatste cyclus eisprong op dag 43, had het deze maand al opgegeven maar voelde de eisprong, waren blijkbaar net op tijd
Hier ook 2x zwanger met onregelmatige cyclus. 1ste x na 7 maanden oefenen en maar 2x ongesteld geweest in die 7 maanden. Lucky shot zeg maar . 2de x na 15 maanden dmv ovulatietesten van sensitest. Op dag 30 positief getest en 2 weken later positieve zwangerschapstest. Het kan dus echt..... Succes!!
Ik had ook een zeer onregelmatige cyclus, ben Teunisbloemolie gaan slikken, vanaf eerste dag menstruatie tot 2 weken daarna, dan stoppen. Zodra je menstruatie gekomen is, weer starten etc. Binnen een paar cycli was ik regelmatig!
Hier ook zwanger met PCOS waren bezig in het ziekenhuis maar dus niet meer nodig geweest omdat het spontaan gebeurd is
Ik ook, zie mijn handschrift staat het nog in.. Ik had na anderhalf jaar net een afspraak bij de gyn. gemaakt. En op de dag van de afspraak teste ik positief. De gyn. geloofde het niet zo (was licht positief) dus begon al helemaal over een behandelplan, clomid en allerlei onderzoeken.. Maar ik ben blij dat het me bespaard is gebleven, bij mij heeft de tijd dus geholpen (tempen, ovulatietesten) en in de laatste maand had mijn man geen zaad meer over zoveel sex hebben we gehad.. Had echt zoiets van, onze laatste kans puur natuur.. Gr. Carlien
Hier ook een onregelmatige cyclus (zie mijn handtekening). Met behulp van ovutesten in ronde 5 zwanger. Die ronde was ook 40 dagen.
Hier ook PCOS! De eerste keer niets gedaan, gewoon anticonceptie de prullenbak in gemikt en afgewacht. Na 4 maanden was het raak! Toeval of geluk, geen idee Had cyclussen tot wel 50 dagen. Tweede kindje: AC de prullenbak in, daarna getempt. Dagelijks op hetzelfde tijdstip in de hoop mijn eisprong te vinden. Dit ging super super goed, want in ronde 2 van 1x28 en 1x32 dagen zwanger!!
Ik ben met pco spontaan zwanger geworden, ik ben zelfs nooit (nouja op mn 18e de laatste x) ongesteld... Ben nu 25, dus wel echt een 'lucky shot' geweest
Hier ook een PCOSer die spontaan zwanger is geworden. Na 14 maanden kwamen we er achter dat ik PCOS heb en met 17 maanden testte ik (de avond voor vervolg afspraak bij de gyn) positief! Mijn cyclussen varieerden van 5 tot 9 weken. Maar gemiddeld 6. De zwangerschap van dochter is echt een lucky shot geweest want mijn man zat voor zijn werk aan de andere kant van het land. Hij kwam die week voor een dag (de dag van mijn ei, waarvan ik niet wist dat ik hem had omdat ik niet wou weten of er een eisprong was als hij niet thuis was) thuis omdat zijn collega moest afrijden voor zijn motor rijbewijs. Onze dank ik nog altijd groot aan zijn collega. Want indirecht hebben wij dankzij hem een dochter! Meid houdt moed want het kan echt!!
Hier een cyclus varierend tussen de 42 en 64 dagen. Zwanger geworden met behulp van tempen en ovutesten.
Me too. Heb dan wel geen PCO maar wel een erg onregelmatige cycli. Voordat ik zwanger werd van NIels was het varierend van 30 tot 72 meestal rond de 60. en ik was 9 mnd later zwanger zonder hulp. nu in juni jaar bezig en inmiddels beland in zh en vandaag eerste clomid gehad. dusss het kan wel met een beetje geluk.
Ja hoor, hier nog 1. Cyclussen waren sinds het stoppen met de pil op 30 augustus 2009: (52)-33-36-38-39-69-60(start monnikspeper):33-32-29- ronde 10 (=39) (dec 2010) zwanger! We stonden op het punt de mmm in te stappen. Teunisbloem hielp bij mij niet. Uiteindelijk met monnikspeper, tempen en ovutesten zwanger geraakt. Ben heel blij dat de mmm ons bespaart is gebleven!