Hoi Verloskundige, Begin augustus 2010 ben ik mijn zoontje verloren met een zwangerschap van 17 weken. 5 september ben ik voor het eerst ongesteld geworden. Ik heb altijd al een lange cyclus gehad van 40 tot 45 dagen. Na een cyclus van 42 dagen ben ik op 16 oktober weer ongesteld geworden. We zijn nu weer aan het proberen om zwanger te worden. Ik heb als het goed is mijn eisprong gehad op 11 of 13 november. Maar nu heb ik sinds gister veel krampen net ongesteldheidskrampen en pijn in mijn onderrug en als ik zwaartil of me buk of me buik in hou dan krijg ik erge steken in me onderbuik. En ik heb net bij het afvegen lichtbruin/rozig/wit slijm op het toiletpapier. Maar dit is een week te vroeg om ongesteld te worden. Kan dit dan een innesteling zijn? Ik heb gelezen en gehoord dat je een innnesteling bijna niet voeld en dat het heel zelden voorkomt. Ik ben nu eigenlijk een beetje radeloos. Is dit de innesteling of zet de ongestelheid toch door. Groetjes Natasja
Hoi natasja, hoe graag je het ook wilt weten en hoe graag ik je ook wil helpen. Ik weet het ook niet. Je moet afwachten.....het is niet anders sorry! Ik hoop van harte dat het een nieuwe zwangerschap is en dat je deze uit mag dragen om een prachtig kindje in je armen te mogen sluiten! Imke