Daar ben ik ook benieuwd naar. Mijn navel is al wel veel minder diep dan voordat ik zwanger was. Maar nog steeds een kuiltje. Ik had ook wel een hele diepe navel. Dus denk dat het bij mij nog wel even duurt voordat ie er uit ploept
Mijn navel heeft heel mn vorige zwangerschap niet uitgepuild, tot 41 weken en ik had een mega grote buik. Wel was mn navel bijna plat gerekt maar nogsteeds een gaatje.
Ben morgen 32 weken en mijn navel is nu gewoon helemaal plat haha, ik ben ook benieuwd of hij eruit gaat ploppen nog.
mmm weet niet meer precies wanneer maar volgens mij had ik tussen 6-7 maanden een flinke groeispurt met mijn buik en begin hij er toen uit te ploepen, je zag het ook goed door een shirt heen enzo, heel charmant maar zoals je ook hierboven leest gebeurt dat niet bij iedereen
Ben nu 28 weken en mijn navel is wel iets naar buiten gekomen, maar niet heel erg. Ik hoor inderdaad ook van vrouwen waarbij de navel helemaal niet veranderd.
Bij mij werd het nooit een bolletje, bij de zwangerschap van Thirza 'verdween' mijn navel gewoon helemaal: hij rekte helemaal uit en werd helemaal plat. VK had dat nog nooit gezien, alledrie niet... Waren helemaal verbaasd.
De mijne is er nu al een beetje uit, al voor ik wist dat ik zwanger was. Maar mijn navel is na mijn eerste zwangerschap ook altijd een soort van plat gebleven en als kind had ik gewoon zo een bolletje dat zal er ook wel mee te maken hebben. Toen ik 'groter' werd was het wel gewoon een kuiltje trouwens.
Bij mijn vorige zwangerschap werd ie wel minder diep maar kwam hij niet naar buiten. Nu is hij nog ondieper en toevallig gisteravond lag de kleine er erg tegenaan te duwen en dan komt ie wel naar buiten, maar nog niet definitief.
denk vanaf week 15!! en dat teriwjl mijn navel onwijs naar binnen zit, zodra mn buik bol is, hup puilt dat ding uit! ook bij mn vorige zwnagerschaP!
Bij de eerste was dat niet echt gebeurd, maar bij deze kan het volgens mij elk moment eruit ploppen. Je ziet wel een klein bobbeltje al, maar het puilt er nog niet helemaal uit, zeg maar.
Thanks Fafje Lees nu trouwens dat het dus heus wel meer voorkomt, gewoon een navel die helemaal plat wordt. Gek dat mijn VK's dat dus nooit gezien hadden dan.