De laatste drie maanden, tips please!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mamalief, Jan 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamalief

Mamalief Actief lid

Jun 14, 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste mama (to be),
    De laatste drie maanden van mijn zwangerschap zullen mijn dochtertje (17maanden) en ik alleen zijn.
    Mijn man moet voor zijn werk drie maanden naar het buitenland, hier kan en mag hij gewoon niet onder uit komen.
    Dat betekend dat ik de laatste drie maanden van de zwangerschap alleen zal zijn. Mijn man is 2 weken voor de uitgerekende datum terug. Ik kan bij mijn ouders blijven die drie maanden, maar aangezien de slaapproblemen in het verleden van mijn dochtertje doe ik dit liever niet. Het heeft me zoooo veeel energie en tijd gekost om haar alleen te leren slapen zonder borst en zonder te huilen dat ik dat niet wil verpesten door haar die drie maanden bij mij op de kamer te nemen. (er zijn geen andere kamers beschikbaar)

Wie heeft er tips en trickss.. hoe ik die drie maanden moet doorbrengen, zowel met boodschappen als eenzaamheid en huishouden.

Wie heeft er ervaringggggg..

2. tonka

tonka Bekend lid

Nov 2, 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Overdags naar je ouders en in de avond naar huis?

3. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Hulp vragen voor huishouding en idd af en toe met je dochter naar je ouders. Misschien kan je daar vaak gaan eten? Veel sterkte in ieder geval, ik kan er al niet goed tegen als mijn man drie dagen niet thuis is, laat staan drie maanden... Maar gelukkig komt hij op tijd terug!!

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Misschie af en toe eens een vriendin te slapen vragen voor en paar dagen?

Verder zou je overdag naar je ouders kunnen, daar kunnen eten en dan 's avonds voor het slapen weer naar huis.
    Ik weet natuurlijk niet hoe ver je bij je ouders vandaan woont....

5. Mamalief

Mamalief Actief lid

Jun 14, 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    overdag naar mn ouders heb ik ook aangedacht, maar mijn ouders dringen nu al aan dat ik moet blijven slapen.. drie maanden lang.. Ik heb zelf nu ook geen auto meer dus ik moet gehaald en gebracht worden. Hebben ze denk ik ook niet veel zin in. Ze wonen ongeveer zo een 20 minuten met de auto van me vandaan.

6. Aleida

Aleida Fanatiek lid

Sep 9, 2007
    1,322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Misschien kunnen je ouders samen met jou, met de auto boodschappen doen. In het weekend daar eten en desnoods logeren.

De laatste 4 week van 3e trimester kunnen je ouders misschien om en om bij jou logeren? Oh nee, je man komt 2 weken voor uitgerekende datum terug. Dus dan hoeven je ouders maar 2 weken bij jou logeren zeg maar.

Share This Page